חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סמים בשווי מיליוני שקלים: 100 ק"ג של סמים נחשפו ע"י בלשי המשטרה; הבעלים נעצר

כ-100 ק״ג סמים מוכנים לחלוקה בשווי מוערך של מיליוני שקלים נחשפו ע”י בלשי המשטרה בדירה שכורה בחולון, ששימשה כמרכז הפצה ענק. בין היתר עולה החשד גם לזיוף קנאביס רפואי והפצתו. החשוד בהפעלת המקום, הפצה וסחר בסמים נעצר.

בלשי משטרת בית שמש של מחוז ירושלים פשטו אמש על דירתו של תושב בית שמש בשנות ה-20 לחייו אותה הוא שוכר בעיר חולון, לאחר שהתעורר חשד במשטרה כי דירה זאת משמשת כמרכז חלוקה לשליחים והפצת סמים לכל רחבי הארץ, בין היתר לערים בית שמש, ירושלים וסביבתם.

במהלך הפעילות שערכו בלשי המשטרה של מחוז ירושלים על פי צו בימ"ש, הגיעו אל הדירה והחשוד נעצר על ידם מיד כשיצא מהמקום עם סמים בידיו.

צילום: דוברות משטרת ישראל

בחיפוש שערכו השוטרים בדירתו, נתפסו: חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה במשקל רב של כ-100 ק"ג ובשווי מוערך של מיליוני שקלים כשהוא מוכן לחלוקה במנות רבות, חותמות מזויפות של אישור רפואי, קופסאות ושקיות חלוקה ריקות ובגדלים שונים, מכונת אריזה, משקלים ופריטים רבים נוספים.

החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בבית שמש. היום הוא יובא בפני בימ"ש, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה. בהמשך צפויים מעצרים נוספים והחקירה נמשכת.

במחוז ירושלים של משטרת ישראל מציינים כי מדובר באחת מהתפיסות הגדולות ביותר בשנים האחרונות של סמים מוכנים להפצה בדירת מגורים. המשטרה תמשיך למקד את הפעילות בתחום זה נגד מגדלי, סוחרי ומפיצי הסם.

השוטרים העלו חיוך על פניהם של הילדים המיוחדים בירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן