חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המרכז הרפואי הדסה מקום ראשון ושני במדדי האיכות של משרד הבריאות!

בדו"ח מדדי האיכות בבריאות שפרסם היום משרד הבריאות, ניצבים בתי החולים של הדסה במקומות הראשונים לאחר שזכו להישגים מרשימים בציוני הוועדות בתחומי רפואה שונים.

הדו"ח הינו חלק מרכזי בתוכנית הלאומית למדדי איכות של משרד הבריאות, אשר שמה לה למטרה עיקרית את קידום הטיפול הרפואי האיכותי בנושאים מרכזיים ונבחרים במערכת הבריאות הישראלית.

בית החולים הדסה הר הצופים עומד במקום הראשון בישראל בטבלת בתי החולים הקטנים עם ציון משוכלל של 10 ובית החולים הדסה עין כרם זכה במקום השני המכובד בין בתי החולים הגדולים בארץ, המוגדרים "מרכזי על", עם ציון של 9.99.

צילום: דוברות הדסה

הנושאים הנבחרים בהם בחן משרד הבריאות את איכות הטיפול בבתי החולים בארץ כלל מדידת זמנים מההגעה למיון ועד לביצוע מיון והערכה ראשונית על ידי איש צוות, מדידת הזמן שלוקח לבצע מהגעת מטופל ועד ביצוע CT ראש למטופלים עם חשד לאירוע מוחי, טווח הזמנים מרגע ההגעה למיון ועד לביצוע צנתור לבבי טיפולי דחוף ואף שיעור החולים המגיעים לבית החולים עם שבר בצוואר הירך ומנותחים תוך 48 מרגע ההגעה לבית החולים.

מנכ״ל הדסה, פרופ' יורם וייס אמר: ״המקומות הראשונים אליהם הגיע המרכז הרפואי שלנו הם התוצאה של עבודה קשה, מסורה ומלאת השקעה ומאמץ שמפגינים אנשי הדסה בשני בתי החולים שלנו, בכל שעות היממה – וללא הפסקה.

זוהי הרוח ההדסאית הנושבת בין כותלי המוסד הרפואי שלנו המביאה לתוצאות מרשימות ולשיפור מתמיד בהישגים והכי חשוב – לרפואה מצוינת ומצילת חיים עבור תושבי ירושלים וישראל כולה.

הדסה ניצבת בראש הטבלה של מדדי האיכות של משרד הבריאות זו השנה השנייה, ואין ספק כי המעמד המכובד מסמל את השירות והטיפול המעולים ברפואה הציבורית של מדינת ישראל, המוענקת כאן מדיי יום בשנה".

צילום: דוברות הדסה

שני תושבי ירושלים ששימשו מאבטחים בלייב פארק ראשל"צ נעצרו בחשד להונאה ושוד קטינים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן