חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לידה במרפאה: בת 23 ילדה תינוקת בריאה ושמחה במרכז בריאות האישה בבית שמש

מזל טוב! תינוקת בריאה נולדה במרכז בריאות האישה של כללית "ביג בית שמש".

מרכז בריאות האישה ביג בית שמש הפך אתמול בערב למספר שעות לבית חולים ליולדות, וכך מספרת האחות האחראית, אסנת בר גיא: "בבוקר התקשרה אלי מטופלת שלנו והתלוננה על הכאבים שלא הזכירו לה צירים סדירים. ביקשתי ממנה להגיע לבדיקה, וקבעתי לה תור.

כאשר היא הגיעה נראתה לי מאוד כאובה, חיברתי אותה מיד למוניטור וראיתי שמדובר על צירים סדירים. באותו הרגע הכנסתי אותה לרופא שגילה שישלה פתיחה ומדובר על תחילת תהליך הלידה" מספרת אסנת בר גיא, אחות אחראית במרכז.

ד"ר לוינסקי, מומחה ברפואת נשים, אולטרסאונד מיילדותי והריון בסיכון משתף: "האישה בשבוע 39, לידה חוזרת, הגיעה למרפאה עם צירים סדירים. במהלך הבדיקה שביצעתי ירדו לה מים.

ההתקדמות ללידה הייתה במהירות גבוהה. הזמנו מד"א, הרגענו את האישה, הכנסנו אותה לחדר מבודד ואינטימי ולאחר הסבר והדרכה, התחלנו בתהליך הלידה.

זהו אירוע מרגש מאוד והודות לאסנת, האחות האחראית, שביצעה את שגרת הפעולות הנדרשות לסייע לרופא לחלץ את העובר, נולדה תינוקת בריאה במרפאה."

הצוות שיילד את האישה. צילום: דוברות כללית 

אסנת בר גיא מוסיפה: "זאת הייתה לידה יפה, הרגשתי שזה נס שקורה אל מול עיניי".

הלידה הסתיימה תוך חצי שעה ותינוקת מתוקה ויפיפייה הייתה בחוץ. לאחר הלידה, צוות מד"א לקח את האישה ואת התינוקת לבית חולים לצורך בדיקות, מתן חיסונים והשגחה לאחר לידה.

זאת פעם חמישית שאישה יולדת במרכז בריאות האישה של כללית בביג בבית שמש, אך זאת לידה ראשונה לאחר קורונה בשנתיים וחצי האחרונות.

מרכז בריאות האישה של כללית בבית שמש פועל לרווחת התושבים של העיר והסביבה כ-20 שנה. במרכז מלווים את האישה ואת המשפחה משלבי תכנון ההיריון ועד לאחר הלידה. כמו כן, מבצעים כאן הליכים רפואיים ייחודים.

לדברי ד"ר דיאנה דרטבה, מנהלת רפואה יועצת בכללית מחוז ירושלים: "מדובר על מרכז מצוינות עם מיטב הרופאים בתחום רפואת נשים. מרכז זה מוביל ברמה הארצית בסקר שביעות רצון של המטופלים. אני גאה בעבודה המקצועית של צוות המרכז ומודה לד"ר דניס לוינסקי ולאסנת בר גיא על התושייה ותפקוד יוצא דופן בעת האירוע."

היולדת, בת 23 מבית שמש אמרה: "אני עדיין לא מעכלת את כל מה שעברתי. לא ציפיתי שאכרע ללדת במרפאה. אני מודה מכל הלב לצוות הרפואי שטיפל בי וסייע לי בלידה. תמכו בי מאוד, הרגשתי עטופה בדאגה. תודה גדולה!"

כללית משיקה שירות חדש – יעוץ הנקה טלפוני

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן