חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשורות משמחות: הבלייז הירושלמי נרכש וייפתח מחדש ביום שני הקרוב 1.8.2022

אחרי הפרסום על סגירתו הצפויה, החליטו שני יזמים – ארנולד נסיס ובן שמואלוף, בעלי חברת הגיימינג "קפריציה" – לרכוש את המקום ולהפכו למוסד תרבות של "גיימינג ורוק כבד", לדבריהם. יחי זקן, הבעלים, יישאר בניהול המקום.

אחרי שפורסם בחודש שעבר כי פאב "הבלייז" בירושלים ייסגר, נתקבלה החלטה לשמור את המקום פתוח, בזכות שני יזמים ירושלמים שרכשו אותו: ארנולד נסיס ובן שמואלוף, מחברת "קפריציה"- להקת מטאל, שבין היתר גם צמחה ב"בלייז", והפכה, עם השנים, לחברת משחקי מחשב מבוססי מוסיקה.

"גם בן וגם אני גדלנו שנינו בירושלים וספציפית בבלייז שהיה תמיד מבחנתנו בית, כמו שהוא היה לכל כך הרבה מוסיקאים," משתף נסיס. "אני ויחי גם חברים די הרבה שנים, ניגנו יחד בלהקה ואני בזמנו ניהלתי מרכז מוסיקה לנוער בתלפיות מזרח והייתי מארגן פסטיבלים של להקות נוער בבלייז.

גם בן היה מנגן שם הרבה ויוצא לערבי ג'אמים וכאלה. זה היה לנו טבעי לסייע לחבר במצוקה ויותר מכך – לסייע לכל כך הרבה להקות צעירות שיתפתחו בעיר הזו" .

צילום: יח"צ

על פי השניים, הבלייז לא מתוכנן לעבור שינויים דרסטיים: "הוא כן ישאר באותו מקום ועם אותה "נשמה", רק שנוסיף לו את הרוח של החברה שלנו ונהפוך אותו לבר גיימינג ורוק כבד.

בסופו של יום אנחנו מאוד רוצים להשאיר את המקום כמו שהוא היה, אבל להוסיף לו את הטוויסט של הגיימינג ולהביא מהאופי של החברה שלנו גם מבחינת ה"וייב" וגם מבחינת הקהל והדרכי עבודה לבר. אבל הכי חשוב שהוא יהיה פתוח וישאר סמל ירושלמי גאה לתרבות הרוק, הגיימינג והשוליים".

בבר יוכלו למצוא אמנות (מצויירת ביד) הקשורה לגיימינג ומוסיקה על הקירות והשולחנות, קונסולות משחקים שאנשים יוכלו לשחק בהן, קוקטיילים "גיקיים" שקשורים למשחקים ועולם הפנטזיה, הופעות חיות, מוסיקת רוק כבד (כמו שהיה עד עכשיו), משחקי קופסא (בצהריים), מפגשים, הרצאות והאקתונים של מפתחי משחקים, ג'אמים של מוסיקאים ועוד.

ארנולד נסיס: "אני מרגיש מאוד בר מזל שיש לי שותף מדהים כמו בן שכשהתקשרתי להציע לו את הרעיון ה'מופרך' הזה, להציל את הבלייז, הוא הציע לי את אותו הדבר בדיוק לפני שהספקתי בכלל לשאול. ואתם יודעים מה? אני גאה שאנחנו יכולים לעשות את זה.

תמיד עשינו דברים 'בדרך שלנו'- למדנו את הרוח הזאת בבלייז. בית וחברים זה שני דברים שתמיד שווה להילחם עבורם. זה לפחות קרב אחד שננצח בו וזה אדיר".

הקהל הרחב (ובעיקר חובבי הז'אנר) מוזמנים לאירוע.

צילום: יח"צ

לידה במרפאה: בת 23 ילדה תינוקת בריאה ושמחה במרכז בריאות האישה בבית שמש

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן