חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תערוכת הבוטניזאור: מיהם המפורסמים שהגיעו? ומהי התערוכה?

לארוע ההשקה של הבוטניזאור – תערוכת הדינוזאורים בגן הבוטני בירושלים הגיעו השבוע עשרות רבות של מוזמנים ביניהם גם גיא לרר עם המשפחה, עודד בן עמי עם 2 הנכדים ויואב אליאסי – 'הצל' – עם המשפחה.

בין שלל המפורסמים היה ניתן לראות גם את הח"כ לשעבר אורן חזן עם אשתו והילדים, עופר חדד עם אשתו, הבן והתינוקת החדשה בת 3 שבועות, מרים פרץ עם כל המשפחה הנכדים והנכדות, השר לענייני ירושלים זאב אלקין עם מריה אשתו והילדים, עמית סגל עם הילדים, יניב המגניב ואמילי ביתו.

גם רמי ורד הגיע עם החברה והבן שלה, עקיבא וענהאל שמואלי עם הבנות, ג'ני צרוואני והבנות, יעל צין עם המשפחה, סימי הרשקופ כוכבת בנות ברק עם הילד והבעל המקסים, סגני ראש העיר עם המשפחות, חברי מועצת העיר ירושלים, אנשי עסקים ושלל אנשי תקשורת.

אורן חזן והצל בתערוכה. צילום: אור גפן

בגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים מוצגת תערוכת הדינוזאורים "הבוטניזאור". התערוכה מציגה כ-45 דינוזאורים בגודל טבעי ולצידם הסברים מרתקים. הבוטניזאור – ממלכת הדינוזאורים והטבע בגן הבוטני היא תערוכה בינלאומית, שהציגה בלוס אנג'לס, בריסל וקוריאה, הגיעה לישראל ונחתה לאחרונה בירושלים במיוחד לכבודכם.

בסוף המסלול המסומן, תגיעו לאוהל VR בו תוכלו יחד עם ילדיכם להינות מסיור ווירטואלי רכובים על דינוזאורים בעמק היורה, בנוסף יהנו הילדים מכתב חידה המשלב בין עולמם של הדינוזאורים לעולם שלנו, לרכב על דינוזאורים ולהצטלם בתוך ביצי דינוזאורים.

התערוכה מתקיימת בשיתוף עיריית ירושלים וחברת 'אריאל'. שעות הפעילות והזמנת כרטיסים באתר של הגן הבוטני ובבימות *6226.

מבצע דרמטי באשטרום – פטור מלא מהצמדה למדד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן