חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רגע לפני הקלפי, נוחתים ב IBIS ירושלים

מלונות IBIS ירושלים מציעים מבצע מיוחד לרגל הבחירות ב- 16.09 לינה וארוחת בוקר החל מ- 599 ₪

 

יום הבחירות הינו יום שבתון וככזה מומלץ לנצל אותו ליום של חופש ובילוי, יחד עם הזכות הגדולה של לבחור בקלפי (17.09). מלונות IBIS מרשת אקור (Accor) הבינלאומית מזמינה את הציבור לעלות לירושלים ב- 16.09 וליהנות מחופשה קצרה במזג אויר נהדר ובמחיר משתלם ואטרקטיבי במיוחד: החל מ- 599 ₪ לזוג לחדר רגיל כולל ארוחת בוקר זוגית, ישראלית, עשירה ומפנקת. חברי מועדון club Accor le יוכלו להתארח במלון ולממש את הנקודות וההטבות שניתנות להם במסגרת חברותם במועדון העולמי של רשת Accor.

IBIS STYLES צילום אסף פינצ'וק

 

מלונות ibis (ibis RED Jerusalem City Center, ibis Styles) ירושלים ממוקמים בלב ליבה של מרכז העיר ירושלים. כך, אורחי המלון נהנים ממיקום פשוט מושלם; דקה הליכה ממדרחוב בן יהודה, מספר דקות מתחנת הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומרחק הליכה קצר ממגוון אטרקציות תיירותיות בעיר כמו שער יפו, העיר עתיקה, מגדל דוד, כיכר המוסיקה, מוזיאון יהדות איטליה, מעלית הזמן, מוזיאון ידידי ציון, בית הכנסת הגדול ושפע של גלריות, מוזיאונים, אטרקציות, בתי קפה, ברים, מסעדות ומרכזי קניות שונים.

רמה בינלאומית בניחוח ישראלי – ירושלמי

 

המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי. מדי יום בין השעות 18:30-19:30 happy hour עם קוקטיילים והרבה אווירה טובה. מלונות ibisירושלים, מציעים לאורחיהם WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד.

צילום יעל הרמן

 

מלון ibis RED Jerusalem City Center משתייך לקטגוריית העולמית של המותג, ועל כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום). חלק מהחזון המיוחד של הרשת והמותג הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים מארצות שונות ותרבויות שונות. לשם כך, מציע המלון למבקריו, בין היתר, שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל, שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים. מלון ibis Styles, הינו המלון השני של מותג בתי המלון הבינלאומי ibis מרשת מלונות אקור (Accor) בירושלים. המלון במעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. המלון שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. בקומה ה–8 של המלון יוכלו האורחים ליהנות ממסעדה ובר עם נוף פנורמי, שם גם מוגשת מדי יום ארוחת בוקר לאורחי המלון.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן