חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפצוע בפיגוע דורש מבג"ץ: "תנו לצה"ל להרוס את בית המחבל"

עופר אוחנה יתייצב בבית המשפט מול משפחת המחבל וידרוש "תנו לצה"ל להרוס להם את הבית – תנו לצה"ל להילחם בטרור"

בג"צ ידון בעתירה משפחת המחבל מחברון , החובש עופר אוחנה שנפגע קשה בפיגוע ידרוש בבימ"ש להרוס את בית המשפחה "משפחה של טרוריסטים". עו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו : "נלווה את נפגעי האיבה ונוודא שיישמע קולם – בתקווה שבג"ץ יעמיד מול עיניו את נפגעי הטרור"

החובש עופר אוחנה צפוי להתייצב היום (ב') בבימ"ש העליון בשעה 13:30, ולדרוש מבג"צ לדחות את עתירת משפחת המחבל ולהרוס את בית המחבל שביצע את פיגוע הירי בחברון בו נפצע אוחנה פצעים קשים, ונרצח רונן חנינה הי"ד. לדיון יתייצבו גם בני משפחת חנינה. לדיון יגיע עו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו אשר מייצג את הנפגעים ויסייע להם בדרישה מול בית המשפט.

עופר אוחנה מסר לקראת הדיון "מדובר במשפחת מחבלים, עם דם על היידיים, משפחה חמסניקית, טרוריסטים. זה לא הפיגוע הראשון שיוצא מהמשפחה הזאת, אחיו של המחבל רצח את רינה דידובסקי הי"ד ואת אליהו בן עמי הי"ד, הוא נעצר ושוחרר בעסקת שליט. בתור חובש טיפלתי אז ברינה ולצערי היא נפטרה לנו בידיים, אליהו נפטר מאוחר יותר בדרך לבית החולים", סיפר אוחנה.

אוחנה הוסיף "המחבל היה מפוקס מאד, ידע בדיוק מה הוא עושה, הוא רצח את רונן חנניה הי"ד, הלך וחזר לאחר זמן מתוך מטרה לרצוח את כוחות הרפואה והחילוץ, זה פיגוע חמור וקשה. ההרתעה חשובה, חייבים לתת לצה"ל להרוס את בית המחבל, למשפחה הזאת אסור שיהיה בית, חייבים לתת לצה"ל לנצח את הטרור, לתת לו את הכלים לפעול כנגד המרצחים", הוסיף אוחנה.

עו"ד אופיר שטיינר מחוננו מסר לקראת הדיון "נלווה את נפגעי האיבה ונוודא שיישמע קולם, בתקווה שבג"ץ יעמיד מול עיניו את נפגעי הטרור ומשפחותיהם ואת ההרתעה תחילה. הריסת בתי מחבלים נמצאה יעילה במניעת טרור ובהוספת משפחות נוספות למעגל השכול. הנפגעים יגיעו על מנת להזכיר את מחיר השכול, בתקווה ששיקול זה יכריע את הכף".

הדיון בבג"צ אליו התייצבו אוחנה ומשפחת חנניה יתקיים כאמור היום בשעה 13:30 בבימ"ש העליון, בעתירה שהגישה משפחת המחבל מוחמד ג'עברי אשר רצח את רונן חנניה הי"ד ופצע קשה את אוחנה, בדרישה למנוע את הריסת ביתם.

איש המודיעין הישראלי שהתמוטט ברומא והובהל לישראל ניצל בשערי צדק כל הפרטים על הפרשה המסעירה

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן