חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רבת תארים: חמ"ה בר-כהן מונתה לתפקיד רמ"ט רה"ע ר"ג

 

בתום הליך מיון נרחב, נבחרה עינב בר-כהן לתפקיד ראש המטה של ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה-הכהן ותהיה אחראית לסייע לראש העיר בניהולה השוטף של העיר.

בר כהן חברת מועצת העיר ירושלים, תהווה חולייה מקשרת דינמית בינו לבין הגורמים השונים במערכת ומחוצה לה, ובחתירתו המתמדת להישגים עירוניים לטובת העיר רמת גן ותושביה.

כראש מטה ראש עיריית רמת-גן, בר-כהן תהיה אחראית על מתן מענה לפניותיהם של יזמים, המעוניינים להקים ולפתח ברמת-גן חברות ויוזמות בכל התחומים.

בנוסף תהיה אחראית על ניהול השת"פ של העירייה עם משלחות ונציגויות מן הארץ והעולם וכן תהיה גורם מקשר בין ראש העיר לבין שרים, חברי כנסת, מנכ"לים ומוסדות הממשלה.

במישור העירוני, כראש מטה ראש העיר, עו"ד בר-כהן תהיה אחראית על מתן מענה לפניות התושבים והפניית בקשותיהם לגורמי העירייה הרלוונטיים, לטיפולם המקצועי.

עו"ד עינב בר-כהן, בוגרת תואר ראשון במשפטים ובוגרת קורס דירקטורים, באוניברסיטה העברית בירושלים. בעלת 7 שנות ניסיון באסטרטגיה, דוברות, ניהול משברים ויחסי ציבור, ומגיעה מרקע של ניהול תהליכים ופרוייקטים וניסיון רחב של כ-7 שנות ניסיון ניהולי בשלטון המקומי.

בין השנים 2013-2017 שימשה בר-כהן כמחזיקת תיק העסקים בעיריית ירושלים והייתה אחראית על קידום ופיתוח העסקים בירושלים, קיצור הליכי רגולציה ופיתוח עסקי של אזורי המסחר בעיר.

בר-כהן היא סגנית יו"ר תנועת 'התעוררות', התנועה הגדולה ביותר במועצת העיר ירושלים, ובין השאר ניהלה את הפעילות השוטפת של התנועה והייתה אחראית על תוכן, אסטרטגיה, פעילות פוליטית וחברתית ורווחת המתנדבים.

במסגרת תפקידה בעיריית ירושלים, הובילה רפורמות בתחום קיצור הליכי הרישוי, הסרת בירוקרטיה ומיסוי על אגרות שילוט ופרויקט שדרוג ופיתוח עסקי של מרכזים מסחריים ברחבי העיר, פרויקט הסטורי שהתקיים ב-15 שכונות שונות ובעלות של כ-17 מיליון ש״ח.

עו"ד בר-כהן החלה את דרכה כמגישת תכנית אקטואליה ותרבות ברדיו ירושלים.
בסיום לימודיה התמחתה בתחום התכנון והבניה ונדל"ן ולה ניסיון משפטי וידע רב בנושא, מפעילותה בוועדת התכנון בעיריית ירושלים.

בשירותה הצבאי משמשת כקצינה פעילה במילואים בדרגת סגן ובאמתחתה ניסיון פיקודי על מאות חיילים, במסגרת הכשרות מקצועיות עליהם הייתה אחראית בבית הספר לחי"ר ומ"כים.

בפעילותה הציבורית, הובילה מספר רב של מאבקים ציבוריים עם שותפים מהחברה האזרחית, הקהילה העסקית, העמותות וכן עם דמויות פוליטיות ארציות ומקומיות.
בשל פעילותה הציבורית הענפה נבחרה בר-כהן לרשימת הצעירים המבטיחים בישראל של מגזין 'Forbes' ונבחרה גם ע״י מגזין כלכליסט לרשימת הצעירים המבטיחים בישראל.

במסגרת תפקידה כראש המטה של ראש עיריית רמת-גן, עו"ד בר-כהן תמשיך לתרום מניסיונה העשיר בתחום הניהול, המשפט, הרשויות המקומיות והקשר הישיר עם הקהילה והתושבים.

עו"ד עינב בר כהן, ס.יו"ר התעוררות וראש המטה של ראש עיריית רמת גן: "אני מודה על הזכות הגדולה שניתנה לי לקחת את הידע המקצועי והניסיון שצברתי ב7 השנים האחרונות בתחום המוניצפאלי במסגרת פעילותי בירושלים לתפקיד חדש ומאתגר של ראש המטה של כרמל שאמה הכהן ראש העיר רמת גן.

כמובן שבמקביל אמשיך בפעילותי בירושלים, הן בתנועתי התעוררות והן כחברת מועצת העיר ירושלים.

אני סבורה כי הניסיון הניהולי, המשפטי, הפוליטי, התקשורתי והמקצועי שלי, יהיה לעזר רב בתפקידי החדש וביכולת לפעול לטובת הצלחתה והתפתחותה של העיר רמת גן.

זו בהחלט זכות עבורי לעבוד לצד ראש העיר כרמל שאמה הכהן שאני מאמינה בו ובעשייתו. "

קולאז'- צילום: שרון גבאי וצ"מ טוויטר עינב בר כהן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן