חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שני פעילי הר הבית שנעצרו על תליית מודעה בערבית יובאו לדיון בבית המשפט

שני פעילי תנועת "חוזרים להר" נעצרו אמש לאחר שתלו מודעות בערבית המציאות תשלום על אחסון כבשים המיועדים לתרגול הקרבת קורבן פסח אותה מנסים פעילי הארגון לקיים בכל שנה. בשעה 13:00 יערך דיון בעניינם בבית המשפט השלום בירושלים

עו"ד דניאל שימשילשווילי מארגון חוננו המייצג את הפעילים תקף את התנהלות המשטרה ואמר: "לא יעלה על הדעת כי נשללה ממרשיי חירותם באופן שרירותי ומבלי שלמעשה בוצעה כל עבירה פלילית על ידם. נראה כי חופש הביטוי והפולחן אינו נחלתם של מי שהמשטרה אינה חפצה ביקרו.

עושה רושם כי מפעם לפעם חוצה המשטרה רף חדש של רמיסת זכויות כאשר מדובר במי שלא נוהגים באלימות, ובכל הכבוד הראוי ככל שביצעו איזושהי עבירה הרי שלכל היותר מדובר בהדבקת מודעה שהעונש בצידה הנו קנס, בטח ובטח לא מעצר".

"לצערי משטרת ישראל מוכיחה שוב את האיפה ואיפה אשר ננקטת בין אנרכיסטים הפועלים באלימות תוך השחתת רכוש בפנים גלויות קבל עם ועולם, בעוד נער וצעיר נוסף אשר על פי החשד העזו להדביק שלט מזערי על קיר, מוצאים עצמם בתאי המעצר החשוכים.

אני מצפה ממשטרת ישראל, עם חג החירות הקרב ובא, לאפשר לממש את חופש הפולחן, הביטוי וההפגנה מבלי להפלות בין גורם כזה או אחר בעם ודי במקרה הנוכחי כדי להמחיש את העוול המתמשך כלפי ציבור שלם, אשר בניגוד לאחרים, אינו נוקט באלימות והמסר המועבר הוא כי צדיק ורע לו, עם זאת לא נשלים ונילחם בהחלטה השרירותית בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותנו".

נדחה ערעורו של המחבל שרצח את אברהם חסנו הי"ד – והוא ירצה מאסר עולם

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן