חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנהל החטיבה הפנימית בסורוקה ומנהל תכנית מגן אבות: זהו מנהל האגף הפנימי החדש בשערי צדק

פרופ' נמרוד מיימון, עד לאחרונה מנהל החטיבה הפנימית במרכז הרפואי סורוקה ומנהל תכנית מגן אבות, מונה למנהל האגף הפנימי במרכז הרפואי שערי צדק

פרופ' נמרוד מיימון, מומחה ברפואה פנימית מונה למנהל האגף הפנימי וחבר הנהלה במרכז הרפואי שערי צדק

במסגרת תפקידו ינהל פרופ' מיימון את כלל המערך הפנימי הכולל את המחלקות הפנימיות, המערך הגריאטרי ואת הפעילות מול המלר"ד (מיון).

מיימון, בן 55, נשוי למיכל מומחית ברפואה דחופה בילדים ואב לארבעה ילדים, בוגר אוניברסיטת בן גוריון, בעל תואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון, מומחה ברפואה פנימית עם התמחות על בתחום רפואת ריאות באוניברסיטת טורונטו בקנדה.

בעברו שימוש פרופ' מיימון כסגן מנהל המרכז הרפואי סורוקה ומזה עשר שנים מנהל את מחלקה פנימית ב׳ שנבחרה כמרכז מצויינות של חטיבת בתי חולים של שירותי בריאות כללית.

בשנתיים האחרונות משמש גם כיו״ר החטיבה הפנימית בסורוקה וכמזכיר האיגוד הישראלי לרפואה פנימית

בתקופת מגיפת הקורונה מונה פרופ' מיימון על ידי ראש הממשלה ושר הבריאות לעמוד בראש תוכנית "מגן אבות ואמהות" למתן מענה למשבר הקורונה בבתי האבות, המוסדות הסיעודיים, בתי הדיור המוגן והמוסדות לדיור חוץ ביתי.

בתפקידו האחרון במילואים היה רופא של חטיבת הצנחנים הדרומית, ובזמנו הפנוי הוא גם מתנדב באיחוד הצלה.

צילום: דוברות שערי צדק

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין בירך על הצטרפותו של פרופ' מיימון לשערי צדק "נמרוד הוביל מהפך במערך הפנימי במרכז הרפואי סורוקה והוביל תהליכים ומערכים גדולים כמו פרויקט מגן אבות.

המערך הפנימי בשערי צדק הוא גדול ומורכב בשל המאפיינים הייחודיים של העיר ירושלים ואני בטוח שבזכות הניסיון העשיר של פרופ' מיימון עם השקעות ושיפור משמעותי בתשתיות נחזק את האגף הפנימי ונזניק אותו קדימה לטובת המטופלים".

פרופ' נמרוד מיימון אמר על מינויו: "אני שמח להצטרף למרכז הרפואי שערי צדק, מהמרכזים הרפואיים הגדולים והמובילים בארץ.

כפי שהוכח בעת מגיפת הקורונה הרפואה הפנימית היא המרכיב המרכזי והחשוב ביותר במערך הרפואה הציבורית של בתי החולים בארץ ובעולם. נפעל יחד לחזק את המערך הרפואי בשערי צדק, לשפר את סביבת העבודה של הצוותים ולהוביל מחקר למען המטופלים".

גלו את הסיבות לצאת לנופש בירושלים ועולם האפשרויות שלא נגמר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן