חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוכרים רכב ונעים בהילוך גבוה

שוכרים רכב ונעים בהילוך גבוה

יש לכם פגישה דחופה וחשובה בבאר שבע? או אולי אירוע מרגש כמו בר מצווה או חתונה? אם אין לכם רכב או שהרכב שלכם בדיוק במוסך, אתם עלולים לבזבז זמן יקר, תוך כדי שאתם ממתינים בקוצר רוח לקו האוטובוס הנכון כדי להגיע ליעד מרוחק. אך אם יש לכם רישיון נהיגה בתוקף, ההתניידות לא צריכה להיות הבעיה. כי שירותי השכרת רכב בבאר שבע תמיד זמינים לכם, בייחוד אם אתם זקוקים לרכב רק לכמה שעות.

כמה זמן כבר לא נהגתם? הגיע הזמן לשבור כמה מיתוסים

בדומה לתחומים רבים, גם סביב עולם הרכב התפתחו מיתוסים למיניהם. אז אם אינכם נוהגים הרבה, ולמעשה משתמשים ברכב שכור רק כשאתם באמת צריכים, אלה כמה מיתוסים מופרכים שכדאי להכיר:

המיתוס: כדי לקבל כמה שיותר דלק, מומלץ לתדלק בשעות הבוקר או בשעות הערב המאוחרות.

המציאות: ההגיון שעשוי לעמוד מאחורי המיתוס הזה הוא שבאמצע היום הטמפרטורות הגבוהות בחוץ גורמות לאידוי הדלק. זה אולי נכון במקרה שבו מכלי הדלק בתחנות נמצאים מעל פני האדמה, אך היום מרבית המיכלים נמצאים מתחת לאדמה, ושם הטמפרטורות אינן מושפעות כמעט ממזג האוויר שבחוץ.

המיתוס: בחודשי החורף לא מומלץ להתחיל בנסיעה באופן מיידי. כדאי להמתין ולתת למנוע להתחמם.

המציאות: למעשה, המתנה זו עלולה להזיק למנוע. כאשר הרכב המותנע מצוי בחוסר תנועה, מופעל לחץ על המנוע והוא מתחמם. הלחץ והחום עלולים בסופו של דבר לקצר את חייו. במקום זאת, כדאי לצאת לדרך מיד ולהשתמש בעדינות בדוושות הגז והבלם במשך כמה דקות.

המיתוס: אם שופכים כוס של סוכר למיכל הדלק, אפשר להרוס את המנוע.

המציאות: מיתוס זה לקוח כנראה מעולם הטלוויזיה והקולנוע, בהנחה שהסוכר הופך לקרמל בתוך מכל הדלק, סותם את צינורות הדלק והורס את המנוע. למעשה, הסוכר מתמוסס הרבה לפני שהוא מגיע לדפנות המיכל, בדומה לחול ואבק המתמוססים בתוך מיכל הדלק. אם אתם באמת רוצים להרוס את המנוע של הרכב באמצעות כוס סוכר, תצטרכו לשפוך כמויות גדולות של סוכר למכל הדלק יום אחרי יום כדי להשיג השפעה כלשהי.

מיתוס חלקי: מכוניות לבנות או בהירות מתחממות פחות בקיץ מאפשר מכוניות כהות.

המציאות: אכן נמצא כי מכוניות מהירות מתחממות קצת פחות ממכוניות כהות אם יעמדו זמן רב בשמש (בין 3 ל-10 מעלות), אך תחושת החום ברכב תלויה בעיקר בהרגשתם האישית של הנהג ונוסעיו. כמו כן, קיימים גורמים נוספים שעשויים להשפיע על התחממותו של הרכב, דוגמת מיקום הרכב העומד אל מול קרני השמש או סוג זכוכיות הרכב והצבע שלהן.

שוכרים רכב ונהנים כל הדרך

מי שלא נהג זמן רב, יכול לחוש בהבדלים הקטנים אך המשמעותיים של רכב לעומת תחבורה ציבורית. ולא מדובר רק בזמן היקר שנחסך מכם. אם באתם לדרום כדי לבקר קרובי משפחה או חברים, חברת שירותי השכרת רכב בירושלים תעניק לכם חוויה אחרת. כשאתם נמצאים בתוך תא הרכב, אתם יכולים ליהנות מזמן איכות משותף במרחב הפרטי שלכם: להחליף חוויות, להתעדכן ולעדכן, לשמוע רדיו או את צליליו של הדיסק האהוב עליכם. כמו כן, כאשר אתם מתניידים ברכב, אינכם תלויים בתחבורה ציבורית או בכל גורם אחר. תוכלו, למשל, לנסוע לקצה השני של העיר כדי לבלות בפאב עד אור הבוקר. רק ודאו שאתם לא שיכורים לפני שאתם נכנסים לרכב, כן?

אחרי שראינו את יתרונותיו של הרכב, מגיע הרגע לבחור חברה המספקת שירותי השכרת רכב בירושלים. כאשר אתם בוחרים את החברה, חשוב לבדוק שמדובר בחברה מקצועית ואמינה שיש לה ניסיון רב בשירות לקוחות והשכרת רכבים.

עוד באותו נושא: בתי מלון בירושלים

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן