חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משככי הכאבים של הרגליים

משככי הכאבים של הרגליים שלכם

הם נמצאים אי שם למטה, בתוך נעל הספורט שלכם. בין הליכת הבוקר השגרתית שלכם לפיזור הילדים בגנים או בבתי הספר, אינכם עוצרים לחשוב עליהם, אבל הם תמיד שם כדי לשמור על כף הרגל. ניחשתם נכון, אלה המדרסים. אותם התקנים ייחודיים שמתאימים במיוחד לנעליים, כדי שתוכלו לנהל חיים בריאים ומאושרים. מחפשים מדרסים בירושלים? לפני הכול, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת עליהם.

כיצד מסייעים המדרסים לבריאותנו?

המדרסים האורתופדיים הם מבין הכלים העוצמתיים יותר הקיימים היום שנועדו לשפר את איכות החיים שלנו. תפקידם לפזר את העומסים על כף הרגל במטרה להקל על כפות הרגליים שצריכות לשאת את המשקל שלנו.

המדרסים האורתופדיים יכולים לסייע לנו לטפל במגוון רחב של בעיות רפואיות לא רק באזור כף הרגל, אלא בגוף באופן כללי. אמנם אחד השימושים הנפוצים יותר במדרסים נעשים לצורך טיפול בבעיות שמקורן ברגל כמו פלטפוס, קשתות גבוהות או כאבי ברכיים, אך הם יעילים גם כאמצעי לטיפול בבעיות גב ואגן ויכולים לסייע לשמור על יציבה נכונה.

איך מתאימים את המדרסים לכף הרגל?

קיימות שתי דרכים עיקריות להתאמת מדרסים בירושלים. הדרך הראשונה היא להתאים בעזרת ביצוע סריקה ממוחשבת. חיישני הלחץ של סריקה זו מעבירים את הנתונים למחשב ומסייעים בהתאמת המדרסים שלכם. שיטה נוספת היא הטבעה של הרגל שלכם בתוך קופסת ספוג. הרגל יוצרת את הצורה הרצויה ולפיה בונים את המדרסים.

כיצד נתחזק את המדרסים שאנו מקבלים?

מדרסים בירושלים העשויים מחומרים איכותיים יכולים לשמש אתכם לשנים ארוכות. אך אין זה אומר שלא צריך לשמור עליהם. הימנעו מחשיפת המדרסים לטמפרטורות קיצוניות במיוחד והשתדלו לנקות אותם מדי תקופה באמצעות מטלית לחה. כמו כן, מריחת טלק על המדרסים מסייעת לשמור עליהם לטווח ארוך. מעבר לכך, הגיעו לאנשי מקצוע לצורך בדיקה כדי לראות אם אינכם צריכים להחליף את המדרסים שלכם, שכן גם המדרסים העמידים ביותר סובלים בסופו של דבר מעייפות החומר.

המדרסים שמסייעים לילדים שלכם לצמוח

מדרסים אינם נחלתם של המבוגרים בלבד. ההיפך הוא הנכון. כבר בגיל צעיר מומלץ לשים לב לכף רגלם של הילדים ולפנות לאורתופד בעת הצורך. המדרסים יכולים לסייע לילדים בדרכים רבות:

  • שומרים על יציבה זקופה – מה הקשר בין הרגליים לגב? ובכן, כפות הרגליים שלנו הן הבסיס שעליו עומד הגוף. ילדים הסובלים מבעיות בדריכה על כף הרגל, עלולים לסבול גם מיציבה בלתי נכונה. באופן תקין, העומס המופעל על הרגל מתחלק בצורה טבעית בין הכרית, העקב והקשתות. אך כאשר אין חלוקה טבעית, תפקידם של המדרסים לפזר את העומד של כף הרגל כראוי.
  • רגליים בלתי סימטריות – באופן טבעי, גוף האדם אינו סימטרי. כשאנו נכנסים לחנות הנעליים אנו רואים בבירור שכף רגל אחת גדולה יותר מהשנייה, וזה בסדר. אך מה קורה כאשר אצל הילד מתגלה הבדל משמעותי בין כפות הרגליים? למשל, רגל אחת קצרה יותר מהשנייה? ובכן, קיימת אפשרות לצמצם את הפער בין אורכי הרגליים בעזרת המדרסים.
  • מדרסים שעוזרים בשיקום הפציעה – ילדים פעילים העוסקים בפעילויות גופניות שונות נוטים להיפצע ולעתים אף לשבור רגליים. כאשר הרגל זקוקה להחלמה, היא לא תמיד יכולה לעמוד בעומס משקל הגוף. הרגל הנגדית הסופגת את מרבית העומס עלולה להוביל לעמידה בלתי יציבה. במקרים כאלה המדרסים תומכים בהחלמה בכך שהם מפזרים את העומס בין שתי הרגליים.

מדרסים תוך 15 דקות

אם אתם מעוניינים לרכוש מדרסים בירושלים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לחברת Foot  Care –  מדרסים אורתופדים. הצוות של החברה משתמש בטכנולוגיה ממוחשבת משוכללת שבאמצעותה הוא מודד את כף הרגל שלכם, והתוצאה אינה מאחרת לבוא: אתם מקבלים לידכם מדרסים בהתאמה אישית תוך 15 דקות בלבד.

צילום: pixabay

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן