חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלמים! בוא להכיר את כל היתרונות של גיבוי בענן ב 2023

כיום המון בעלי עסקים ואנשים פרטיים בוחרים להשתמש בגיבוי בענן על חשבון אמצעי גיבוי מיושנים. מכאן עולה השאלה, מה בדיוק היתרונות של גיבוי בענן 2023? לצד כל החידושים של השנים האחרונות, נדמה כי האפשרות של גיבוי בענן כאן בשביל להישאר. כדי שתוכלו למצות את הפוטנציאל של האפשרות הזו, חובה להכיר את יתרונותיה הרבים.

שטח אחסון גדול משמעותית

כאשר מדברים על גיבוי בענן 2023 אי אפשר להתעלם משטח האחסון הגדול והרחב. כיום כל קובץ שוקל לא מעט, בטח אם מדובר על קבצים שנוצרים בתוכנות מיוחדות. אמצעי הגיבוי המיושנים היו מגבלים אתכם בהקשר הזה, לא הייתם יכולים לאחסן בהם מה שרק תרצו. בהקשר של גיבוי בענן מרחב האפשרויות עשיר למדי, הרבה מעבר למה שאתם מסוגלים לעלות על הדעת.

גמישות בכל רגע נתון

בא לכם להגדיל או להקטין את נפח האחסון שעומד לרשותכם? עם האופציה של גיבוי בענן 2023 זה לגמרי אפשרי. ניתן לעשות שינויים בנפח האחסון בלחיצת כפתור אחת, בלי לשבור את הראש. אמצעי הגיבוי המיושנים לא היו מאפשרים גמישות שכזו, בכל פעם הייתם צריכים להתאים את עצמכם מחדש. זה היה מונע מבעלי עסקים ואנשים פרטיים להגשים את מטרותיהם ואת רצונותיהם.

אבטחה ברמה הגבוהה ביותר

החשש העיקרי בהקשר של גיבוי בענן 2023 נוגע לרמת האבטחה והחשש מפני זליגת מידע. כיום מרבית החברות שמציעות גיבוי בענן, מציעות בין היתר אמצעי אבטחה מתקדמים וחדישים. מה שאומר שתוכלו למצוא את עצמכם במצב בו תוכלו להיות רגועים. המידע שאתם מאחסנים בענן אינו יגיע לגורם שלישי, בטח אם תנקטו בעצמכם במשנה זהירות.

הוצאה כספית הגיונית

עד היום הוצאתם המון כסף על גיבוי של המידע שנמצא ברשותכם? אין ספק כי אמצעי הגיבוי המיושנים היו מביאים איתם הוצאות כספיות לא פרופורציונלית. גיבוי בענן 2023 לא רק מציע קדמה ונוחות, הוא יאפשר לכם לשלם הרבה פחות. אנו מדברים על חסכון של מאות או אפילו אלפי שקלים בשנה, כל זאת מבלי להתפשר על התמורה שאותה תקבלו.

נגישות המידע מכל מקום

מעוניינים לגשת למידע מהבית או אפילו מהחופשה? ניתן יהיה לעשות זאת בקלות רבה על ידי שימוש בגיבוי בענן. המידע שאותו אתם מגבים בענן יהיה זמין בכל מקום, אינכם צריכים לקחת אתכם מכשירים שונים. רק להתחבר למשתמש שלכם, ומיד כל מה שאחסנתם בענן יהיה זמין לרשותכם. תוכלו לגשת למידע, לבצע בו שינויים ואפילו לשתף אותו עם אנשים אחרים.

למידע נוסף אני ממליצים לכם לפנות ל ON365  מחשוב ענן!

קרדיט לתמונה Freepik

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן