חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מופע האימים של הקומץ החילוני

ערב ההתרמה של הרב פירר בוטל בעקבות המחאה הציבורית על "הדרת נשים" לכאורה. מדינת ישראל 2019 משחקת אותה פתוחה לקבל את כולם, אבל לא כשזה נוגע לחרדים. מילן מועלם על הבושה הגדולה של הקומץ/ טור דעה

 

נו טוב. שיחקתם אותה. אין מילים. הרב פירר הודיע הערב שהוא מבטל את ערב ההתרמה שתיכנן לערוך לטובת ארגון החסד שלו שכל אחד מאיתנו, אני, את, אתה, אתם, כל אחד שקורא את הטור שלי ודאי נהננו מעשייתו המדהימה במרוצת השנים.

מי לא שמע על האיש רב הפעלים, הרב אלימלך פירר. האיש והאגדה. אדם צנוע ועניו שעזר ללמעלה ממיליון אנשים ברחבי הארץ והעולם מבלי להבחין ולו אחת בצבע, גזע, דת או מין. גם למשפחה שלי יצא לפנות לאדם המדהים הזה להתייעצות רפואית. הוא לא שאל אם אנחנו שומרי שבת וכשרות(ב"ה אנחנו כן וגאים בכך), לא שאל למי הוא מייעץ מעבר למצב הרפואי, לא בדק דבר וחצי דבר. יודעים למה? כי זה פשוט לא מעניין אותו.

 

 

מה שעניין את הרב פירר מאז ומתמיד זו העשייה הענפה, העזרה מצילת החיים. הרב פירר אמר הערב משפט שכל אחד ואחת צריכים להבין את העומק שלו. הוא אמר: "אני גאה באורח חיי". הוא לא הקניט, לא השמיץ, לא יצא לרחובות והקים מחאה. הוא לא אמר שזה לא בסדר ששדולת הנשים משמיצה אותו, הוא גם לא התלונן על הלינץ' התקשורתי או על אותם אמנים מקרטעים שקיבלו כבוד להופיע בערב שלו וירקו לבאר ממנה שתו.

הוא גם לא הלין על מחאת הזמרות התמוהה, אותן זמרות ששכחו לספר שהן עתידות להופיע בערב התרמה לנשים שבו ישתתפו רק…. נשים! הוא הסתכל פנימה, אל תוך עצמו ובחר בצעד שעלול אמנם לפגוע בכיס של הארגון שלו, אבל יחזיר את השקט וירגיע את כל אותם מתנגדים לערב המבורך שלו.

הרב פירר לימד הערב את כולם, שהוא אדם גדול. הוא לא צריך להגיב באינסטגרם ולא בסטורי כדי לזכות בלייקים ואהבת הציבור . הוא גם לא הוציא הודעה לתקשורת אלא פנה בצניעות ליו"ר הארגון שלו וביקש להימנע מעימותים ואף מחילול ה'.

אם לרב פירר לא היו מספיק זכויות בשמיים עד הערב( ואין לי בכלל ספק שהוא מלא זכויות ), אז הערב הוא בהחלט הוסיף לרזומה הרוחני שלו כשנהג בצניעות, פשטות, באהבת ישראל, אהבת ה' ולא נכנע לתכתיבים של חברה שמתיימרת להציג עצמה מקבלת את כולם, את ההומוסקסואלים, הערבים, השונה והאחר, אבל מעולם לא קיבלה ואולי גם לא תקבל את מהות חיינו במדינת היהודים, את היהודי שבוחר ללכת עם אלוהיו לכל מקום ובכל מצב.

בתמונה: נשים ( ולרב פירר אין שום בעיה עם זה)

 

אשרייך הרב פירר, מי אני שאומר זאת, אבל אני בטוחה שלימדת רבים הערב מה היא הדרך הנכונה. תודה לך!

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן