חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אם לא נצביע נחנק": קמפיין הגעוואלד של הציונות הדתית?

'אם לא נצביע נחנק' – מאות שלטי חוצות של הציונות הדתית נתלו בירושלים. יו"ר הרשימה חגית משה: "אם הציבור הדתי לא יצא להצביע, בתי ספר דתיים בירושלים פשוט יעלמו ונמשיך להפסיד שכונה אחר שכונה"

מפלגת 'המפד"ל-הציונות הדתית' בירושלים, השיקה את קמפיין הבחירות שלה עם תליית מאות שלטים בכל רחבי ירושלים תחת הכותרת 'אם לא נצביע—נחנק'.

צילום: המפד"ל הציונות הדתית ירושלים

יו"ר המפד"ל- הציונות הדתית, סגנית ראש העיר חגית משה: "הקמפיין שהוצאנו הוא לא סיסמת בחירות אלא שיקוף של מציאות שעלולה להיגרם אם הציבור הסרוג בעיר ימשיך להתפצל ולהגרר לקצוות. בתי כנסת, מוסדות ובתי ספר איכותיים למגזר הדתי חשובים לכל סרוג בעיר — מאנשי הרטמן ועד מרכז הרב. אם לא נצא לקלפי, בעוד כמה שנים הילדים שלנו כבר לא יחיו פה.

הבעיה היא לא החרדים. זכותם להילחם על שלהם. הבעיה היא תת הייצוג של ציבור הכיפות הסרוגות במועצת העיר ירושלים. למרות שאנחנו שווים 10 מקומות במועצה, בגלל האדישות בבחירות אנחנו עלולים לקבל רק חצי ולהפסיד אחיזה בשכונות שלנו. זה הזמן להתאחד. להצביע טב. כדי שילדינו ימשיכו לחיות כאן. כדי שיהיה בידינו את הכוח להמשיך ולשרת את הציבור הסרוג בירושלים, על כל גווניו, באמונה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן