חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

40 מקרי חירום טופלו בהילולת רחל אימנו

באיחוד הצלה אבטחו רפואית את שלומם של רבבות המתפללים בההילולא במתחם קבר רחל אמנו בבית לחם. האבטחה כללה היערכות מוקדמת בתיאום רב של כלל הגורמים עקב מורכבות ורגישות האירוע

 

החל מיום חמישי ועד ליום ראשון בלילה טופלו ע"י צוותי הרפואה של איחוד הצלה 40 מקרי חירום בהילולת רחל אמנו.

דב מייזל סמנכ"ל מבצעים של איחוד הצלה סיפר: "מדובר במקרים של חבלות ופציעות קלות, בעיות נשימה, ומקרים רפואיים נוספים. חלקם פונו באמבולנסים של איחוד הצלה להמשך קבלת טיפול רפואי בבתי החולים בירושלים במצב קל".

צילום: דוד לף ושירה הרשקופ

 

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה הגיעו במיוחד מכל רחבי הארץ לרגל ההילולא ופעלו במשמרות סביב השעון לאבטח רפואית את שלומם של הרבבות. כמו כן הסניפים בירושלים תגברו את כלל המענה גם בכל הצירים המובילים לקבר רחל ונתנו מענה מהיר ומקצועי גם בשעות העומס״.

מיקי כהן מנהל מרחב ירושלים של איחוד הצלה סיפר: "אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של איחוד הצלה בסיוע ותגבור של הרופאים, הפרמדיקים, והחובשים פעלו במשמרות סביב השעון ונתנו מענה רפואי מהיר ומיידי".

מנהל אתר קבר רחל הרב שחר פיירמן מסר: "זו זכות גדולה עבורי מידי שנה לסייע לרבבות העולים לקבר רחל ביום ההילולא, יחד עם צוותי המרכז לפיתוח המקומות הקדושים בראשות הרב יוסף שווינגר, איחוד הצלה וכלל כוחות החירום והביטחון עשינו הכל בכדי להבטיח את שלומם של עשרות אלפי העולים".

לקראת ההילולא נערך סיור היערכות של מנהלי האגפים באיחוד הצלה יחד עם נציגי המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים בראשות הרב יוסף שווינגר ומנהל אתר קבר רחל הרב שחר פיירמן לתיאום נהלים ושיתופי פעולה במבצע אבטחת שלומם של הרבבות בימי ההילולא. ההיערכות המוקדמת תוך שיתוף פעולה של אגפי המבצעים והלוגיסטיקה של איחוד הצלה מול הגורמים בשטח הביאו לסיומו המוצלח של מבצע אבטחת הרבבות במשך כל ימי ההילולה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן