חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החיילים בדרום נערכים כבר שבועות ללחימה, ומה קורה בלב ירושלים?

גלריית ברבור כבר עלתה לכותרות בעבר ולמרות צו בית משפט לא נסגרה. בימים אלו מוצגת בה תערוכה שערורייתית. כל הפרטים / מילן מועלם

בזמן תקופת הבחירות דיבר ראש העירייה משה ליאון בגנות גלריית ברבור בעקבות תערוכות שהוצגו במקום בהן הוצגו חיילי צה"ל באור שלילי.

הגלרייה, ששוכנת בליבה של העיר זכתה לכותרות רבות ואף הוצא צו פינוי למקום במטרה שהנכס יוחזר לידי עיריית ירושלים אולם למרות הכל ואף על פי שכיום ליאון יושב בכס ראש העיר, הגלרייה ממשיכה לפעול באין מפריע.

חבר מועצת העיר, אריה קינג שעורר על הנושא מסר לירושלמים: "אין לדעתי זכות קיום לעמותת בר-קיימא שפועלת בירושלים, תוך שימוש ברשת פעילים וקשרים עם עובדי עירייה ופעילי שמאל שמטרתם לקדם אג'נדה פוליטית שמאלנית רדיקלית/

אני פועל במשך שנים להשבת הנכס שבו פועלת גלריית ברבור של העמותה, לידי תושבי מרכז ירושלים ולא אשקוט עד להוצאתם מהנכס".

מעמותת בצלמו שהודיעה כי בכוונתה לפעול לסגירת המקום נמסר:" למעלה מחצי שנה מאז החלטת ביה"מ המחוזי שניתן לפנות את הגלריה והמקום לצערי ממשיך להיות פתוח ולהפיץ שיח של שנאה והסתה.

פשוט בושה שכל זה גם במימון העירייה. אני קורא לראש העיר עוד היום, עשה הכל שהמקום יפונה בחודש הקרוב.

אתה איש אוהב את מדינת ישראל וצה"ל התחייבת לסגור אותם. בצע זאת".

מגלריית ברבור לא הגיבו לדברים למרות פניית המערכת.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה לדברים: " מדובר בעמותה בר קיימא המקיימת מספר מיזמים והמיזם שאושר על ידי העירייה איננו קשור לגלריית ברבור ולכן אין עילה לדרישה שלא לעבוד עם עמותה בר קיימא. "

התערוכה השערורייתית, צילום: 'בצלמו'
התערוכה השערורייתית, צילום: 'בצלמו'

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן