חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מבשרת ציון: לוחמי האש בלמו את התפשטות השריפה

השריפה במבשרת ציון נבלמה אך עדיין מאיימת על אזור קניון הראל וכביש 1. צוותים רבים פועלים במקום, 8 צוותי שטח נוספים בדרכם

 

השריפה במבשרת ציון נבלמה על ידי לוחמי האש שעבדו שעות ארוכות אזור. לוחמי האש בסיוע טייסת הכבאות "אלעד" הצליחו לבלום את התפשטות האש אל עבר בתי מבשרת קניון הראל וכביש מספר 1.

בשלב זה, עדיין אין שליטה בשריפה אך כאמור, לוחמי האש הצליחו לבלום את חזית האש העיקרית.

נכון לשעה זו, 22 צוותי כיבוי והצלה נמצאים בשטח ומבצעים פעולות כיבוי ומניעה בכדי להשיג שליטה בשריפה ולהחזיר את התושבים במבשרת לשגרה.

פעולות הכיבוי יימשכו בשעות הקרובות עד להשגת שליטה מוחלטת בשריפה ולאחר מכן לכיבוי כל מוקדי הבעירה, בכדי למנוע את התחדשות האש בשנית.

טפסר ניסים טויטו מפקד כבאות והצלה מחוז ירושלים:"אנחנו נמצאים כעת מספר שעות מתחילת האירוע שהתחיל בסמוך לשעה 11 בבוקר.בשלב זה בלמנו את התפשטות האש לכיוון הבתים וקניון מבשרת וכן בסיוע צמוד של משטרת ישראל, מנענו פגיעה בכביש 1 והצלחנו לשמור אותו פתוח לתנועה. האירוע התפתח מהר מאוד בשל מזג האוויר הקיצוני ובלימתו התאפשרה בזכות שילוב צוותי לחימה קרקעיים ואווירים, מהירות תגובה, זריזות מבצעית, שיתוף פעולה רב זרועי בין כבאות והצלה לישראל, משטרת ישראל, קק"ל מד"א, מועצת מבשרת ציון, ובעיקר בזכות הנחישות של לוחמי האש. עם זאת, טרם השלמנו את משימות הכיבוי והחשש העיקרי שלנו הוא התחדשות האש בחסות הרוח ולכך אנחנו ערוכים".

 

דוברות כב"ה

 

צילום: דוברות כב"ה

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן