חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלילה בירושלים: שבוע היזמות העולמי יוצא לדרך!

ירושלים חוגגת את שבוע היזמות העולמי בעשרות מפגשים ופעילויות. אירוע השיא: סגירת ארבעה ברים בשוק מחנה יהודה לטובת הרצאות בנושאי חדשות חברתית, מזון וגיימינג. ד"ר אמנון דקל:"גאים להביא לי-ם בפעם הראשונה את שבוע היזמות העולמי"

 

שוק מחנה יהודה יהפוך הלילה (רביעי) למיני-קמפוס של מאגד JLM-Impact (האוניברסיטה העברית, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים ועזריאלי מכללה להנדסה), כשארבעה לוקיישנים ייסגרו לטובת הרצאות וסדנאות, במסגרת פרויקט "שוק-טק" שיכלל בשבוע היזמות העולמי שינחת החל מראשון הקרוב בירושלים. המקומות שיסגרו לטובת שבוע היזמות הם: BeerBazaar, Full House, Tap&Tail ו-ALEF bar. 

אירועי שבוע היזמות מתקיים בשיתוף עם הרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י) ומשרד ירושלים ומורשת.  מדובר במיזם המצוין ב-170 מדינות ברחבי העולם, ובפעם הראשונה גם ירושלים תופיע על מפת החדשנות והיזמות העולמית. במהלך השבוע נחשפו סטודנטים וסטודנטיות בעיר למגוון אירועים בנושאים שונים מעולמות החדשנות והיזמות במטרה לרכוש כלים ומיומנויות שיסייעו להם בהמשך הדרך, ויגלו את המגוון העצום שיש לאקו-סיסטם הירושלמי להציע – במהלך התואר האקדמי ואחריו.

ד"ר אמנון דקל. צילום: ריקי נחמן

 

בין ההרצאות הבולטות בשוק ניתן יהיה למצוא את זו של פרופ' קובי נחמיאס "מגדלים בשר במעבדה" והרצאתו של דרור תמיר "חלבון חגבים – יש דבר כזה", ואיילת כהן מ- HUJI-Innovate, שתדבר על איך ניתן להפוך רעיון למיזם, תיאוריה לסטארטאפ, בהרצאתה "יש לי רעיון – מה עכשיו?". בהמשך יציגו סטודנטים שלושה מיזמים חברתיים ירושלמיים של חדשנות חברתית כמוBlend.Ar , פרויקט ללימוד ערבית תוך ארבעה שבועות של מגורים משותפים באבו גוש. כן, תהיה פגישת היכרות עם קהילת מפתחי המשחקים בעיר ואופציה להתנסות במשחקים שנמצאים בפיתוח של חברי קהילת הגיימינג המקומית MakeGamesJLM..

למי שמתחבר לחיי הלילה הירושלמים, ראוי לציין כי הלילה החל משעה תשע תתקיים הופעת רחוב מקפיצה של להקת Gute Gute ברחבה של בר ה-Tap&Tail, וכי 200 הנרשמים הראשונים יזכו במשקה ראשון חינם. אתמוך התקיים בין שלל הפעילויות החשובות אירוע מוצלח בשם 'Girls just wanna have funds', שנועד לקדם נשים יזמיות ולאפשר להן גישה למשקיעים ונטוורקינג איכותי – יזמיות שהוזמנו לאירוע יעברו סבבי ספיד דייטינג בו לכל אחת תהיה אפשרות להציג את הסטארטאפ שלה בפני משקיע פוטנציאלי. 

ד"ר אמנון דקל, מנכ"ל JLM IMPACT ומרכז החדשנות והיזמות של האוניברסיטה העברית, מסר כי "אני שמח לראות את מאגד החדשנות והיזמות JLM IMPACT קורם עור וגידים לאחר עבודה מאומצת ובשיתוף פעולה הדוק עם הרשות לפיתוח ירושלים והמועצה להשכלה גבוהה.
אנחנו גאים להביא לירושלים בפעם הראשונה את שבוע היזמות העולמי המשותף למוסדות האקדמיים המובילים בעיר – האוניברסיטה העברית, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ועזריאלי מכללה אקדמית להנדסה, וכן יחד עם עשרות גורמים נוספים מהאקו-סיסטם הירושלמי".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן