חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית צפפא: הניחו מטען ברכב ונעצרו

משטרת ישראל פענחה חקירת פיצוץ רכב והנחת מטען ברכב נוסף בשכונת בית צפאפא בירושלים, ועצרה 3 חשודים במעשה

 

שלושה חשודים נעצרו בתום חקירה ממושכת אחרי שהניחו מטען ברכב בשכונת בית צפפא. ראשיתה של החקירה בתאריך 13.10.19, כאשר סמוך לשעה 1:30 בלילה הוזעקו השוטרים לשכונת בית צפאפא בירושלים בעקבות פיצוץ רכב. כוחות משטרת ישראל בהם חבלני המשטרה, סגרו את הזירה ואיתרו מתחת לאחד הרכבים הסמוכים מטען חבלה נוסף, אותו נטרלו והוא הועבר להמשך חקירה.

במקביל, חוקרי המשטרה אספו ראיות וממצאים נוספים, שהובילו לאיתור זהותו של חשוד (שנות ה – 40, כפר קאסם) שעפ"י החשד הפעיל את המטען הראשון באופן אלחוטי, ולאחר שכשל בהפעלת המטען השני, נמלט מהאזור ועשה דרכו לכיוון מרכז הארץ.

דוברות המשטרה

 

חקירה סמויה שנפתחה נגד אותו חשוד, הביאה למעצרו 'על חם' ב 31.10.19, עת שניסה להיכנס עם רכבו באחד ממעברי עוטף ירושלים, ובחיפוש שערכו בו השוטרים, איתרו נשק מסוג M-16, כשהוא מוחבא בחלקו האחורי.

צוות החקירה בעבודה מורכבת של איסוף ממצאים תוך שילוב של אמצעים טכנולוגים מתקדמים, מצליח לבסוף לבנות פסיפס של ראיות המוביל לזהותם של 2 חשודים (שנות ה – 30, טייבה, כפר קאסם) נוספים ובהמשך לעצור אותם בחשד שקשרו קשר עם החשוד הראשון בביצוע הפשע, ע"י כך ששלחו אותו על מנת שיפעיל את מטעני החבלה. כל זאת עפ"י החשד על רקע סכסוך מתמשך בין המשפחות.

דוברות המשטרה

 

החשודים נחקרו בחשד לעבירות נשיאת נשק, סחיטה באיומים וקשירת קשר לעשות פשע, ומעצרם הוארך היום במסגרת הצהרת תובע שהוגשה נגדם ע"י הפרקליטות עד לתאריך 28.11.19.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל משקיעה מאמצים רבים ופועלת בכל המישורים במטרה למגר את התופעה של שימוש באמצעי לחימה במסגרת פתרון סכסוכים בחברה הערבית, ותמשיך במאבק הבלתי מתפשר בפשיעה החמורה במטרה להגיע לאותם עבריינים המעורבים באלימות ולהביאם לדין, זאת לצד מאמצים לאיתור ותפיסה של אמצעי לחימה במטרה למגר את התופעה ולמנוע מסכסוך להפוך לאירוע אלימות חמור".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן