חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחלקת המשכנתאות החדשה בביתר עילית: הדרך הקלה לבית משלכם

חדש בבנק הפועלים ביתר עילית: נפתחה מחלקת משכנתאות

בשורה משמחת לתושבי ביתר עילית והאזור – בסניף בנק הפועלים בביתר עילית נפתחה לאחרונה מחלקת משכנתאות. המחלקה החדשה נועדה להעניק שירות מקצועי ואיכותי ללקוחות הזקוקים להלוואה ארוכת טווח, משכנתא למימון רכישת דירה, שיפור דיור, שיפוצים, הרחבת דירה, מחזור משכנתא קיימת ועוד.

פתיחת מחלקת המשכנתאות היא שירות חדש ומבורך בפעילותו של סניף הבנק בביתר עילית. המחלקה מאוישת בעובדים מיומנים ומנוסים, שרכשו ניסיון רב במימוש וביצוע משכנתאות לציבור שומרי המצוות.

את המחלקה מנהל יניב אטלי, שכיהן בעבר כמנהל מחלקת משכנתאות ברמת בית שמש. בתפקידו הקודם, צבר אטלי ניסיון רב במתן שירות ללקוחות מהמגזר הדתי והחרדי, והביא את הידע והניסיון האלו לתפקידו הנוכחי בביתר עילית.

לדברי אטלי, מחלקת המשכנתאות בביתר עילית נועדה לשרת לא רק את תושבי העיר, אלא גם את תושבי היישובים הסמוכים המאוכלסים באוכלוסייה מגוונת. "ביישובים רבים באזור ישנה בניה חדשה לצד משפרי דיור. כל אלה ימצאו אצלנו במחלקת המשכנתאות אוזן קשובה, יכולת מקצועית, מחויבות ושירות מהיר ונגיש למימוש התהליכים לקבלת משכנתא", אומר אטלי.

אריאלה גמליאלי, מנהלת סניף בנק הפועלים ביתר עילית, מציינת כי יניב אטלי מביא עמו מטען עשיר של ידע, ניסיון והערכה רבה ללקוחות שומרי תורה ומצוות. בתפקידו כמנהל מחלקת המשכנתאות ברמת בית שמש, הכיר היטב את המאפיינים הייחודיים של הלקוחות באזור, ונחוש להמשיך להעניק להם את השירות הטוב ביותר גם בתפקידו הנוכחי.

לסיכום, פתיחת מחלקת המשכנתאות בסניף בנק הפועלים בביתר עילית מביאה עמה תקווה חדשה לתושבי האזור, המחפשים פתרונות פיננסיים מותאמים אישית. עם צוות מקצועי ומנוסה, ועם מנהל המכיר היטב את צרכי הקהילה, מדובר בשירות מבורך וחשוב שיסייע לרבים במימוש חלומם לדירה משלהם.

בתמונה: יניב אטלי, מנהל מחלקת משכנתאות בסניף ביתר עילית. צילום יח"צ.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן