חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כאילו סרט מתח: פורצים בחניון בית הרפואה נתפסים על חם

שוטרי מחוז ירושלים סיכלו גניבות כלי רכב בבית הרפואה ועצרו חשודים בעבירות רכוש

ביום שבת האחרון, בשעות הבוקר, התקבלו דיווחים במשטרת מחוז ירושלים על התפרצויות למספר כלי רכב בחניון בית החולים בעיר. שוטרי תחנת מוריה הוזעקו למקום, והחלו בבדיקת המקרים שעלו מהדיווחים.

באחד המקרים, קיבל עובד בית החולים, בעל אחד הרכבים, שיחת טלפון בנוגע למציאת פנקס המחאות השייך לו, מה שהוביל לגילוי כי רכבו נפרץ. בשני המקרים הנוספים, היו אלו מבקרים בחניון אשר גילו כי רכושם נגנב מהרכב, שכלל בין היתר כסף מזומן, כרטיסי אשראי, ציוד טכנולוגי ובושם.

בעקבות פעולות חקירה ראשוניות שערכו השוטרים, התעורר חשד כלפי שלושה צעירים תושבי מ.פ שועפט, בגילאי 15-19, אשר הציעו להחזיר את פנקס ההמחאות לבעליו, במה שנראה כהתנהגות אזרחית טובה. אולם, תיעוד מצלמות האבטחה הראה כי אחד מהם מעורב בפריצה לרכב. לאחר בדיקה בחדרו של קרוב משפחתם המאושפז בבית החולים, אותר רכוש שנגנב מכלי הרכב שנפרצו.

במוצאי שבת, הובאו החשודים בפני בית המשפט, שהאריך את מעצרם ביממה נוספת.

בנוסף לכך, ביום חמישי האחרון, התקבל דיווח במשטרה על גניבת רכב משכונת קריית מנחם בדרום ירושלים. בפעולה מהירה של תצפיתני מרכז השליטה המחוזי, אשר איתרו את מסלול נסיעת הרכב הגנוב, הצליחו שוטרי יחידת האופנועים של יס"מ מחוז ירושלים לאתר את הרכב באזור כיכר המכס במרכז העיר. החשוד, תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו, ניסה להימלט אך נתפס ונעצר על ידי השוטרים. בחיפוש בכליו נמצאו סם חשוד וכלי תקיפה – סכין.

מעצרו של החשוד הוארך במספר ימים עד לתאריך 26.8, וחקירתם של כל החשודים שנעצרו נמשכת.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.
קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

 

 

 

 

 

 

צה"ל מכה בחיזבאללה: איך תכנית התקיפה הגדולה נוטרלה ברגע האחרון?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן