חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 הטעויות הנפוצות ביותר בפרסום בגוגל וכיצד להימנע מהן

קרדיט תמונה FREEPIK

פרסום בגוגל הוא אפקטיבי בגדול, אלא אם כן נופלים לטעויות שגובות תקציבים גבוהים ולא מביאות תוצאות מספקות. כאן בהמשך ריכזנו טעויות נפוצות שמנהלי קמפיינים ואתרים עלולים להיתקל בהן. כדי שלא תצטרכו לבזבז כסף, זמן ואנרגיות על פרסום בגוגל שמביא גורנישט, אנחנו ממליצים על קריאת המדריך הזה, שמאפשר לכם לפרסם בלי לטעות ולנצל את גוגל כפלטפורמה מעולה לקידום העסק שלכם.

הטעויות בפרסום בגוגל שאתם כבר לא תעשו

1.    אי התאמה בין מודעות, עמודי נחיתה ומילות מפתח

הטעות הקלאסית הזו שרבים וטובים נופלים בה, מתארת מצב בו מודעה הכולל ביטוי ספציפי מובילה לדף בית הכולל שירותים רבים או לדף נחיתה לא רלוונטי. במקרה זה, יש לסגור את הקמפיין ולבנות אחד חדש בדגש על רלוונטיות מלאה למילות החיפוש של הגולש. הגולש חיפש עורך דין לדיני נזיקין? תנו לו את כל הכבוד הראוי ותכוונו אותו מיד לעמוד שעוסק בעורך דין לדיני נזיקין, כולל פרטי יצירת קשר. אחרת, הסיכויים שהוא ייכנס לאתר ויבצע את הפעולות הרצויות – שואפים לאפס.

2.    נטילת סיכון גבוה בהתאמות רחבות

למנהלי קמפיינים בגוגל תמיד קיים פיתוי כזה, להגדיר למודעה הרבה ביטויים קשורים כדי להרחיב את החשיפה.  מה שקורה בסוף הוא שהתנועה אולי גדלה, אבל היא מורכבת בעיקר מקליקים לא רלוונטיים. ואז, מה עשינו בזה? במקום להתאים מגוון רחב של מילות מפתח, חשוב בהתחלה להתמקד בביטוי או מספר ביטויים מדויקים. תנו לקמפיין שלכם לצבור המרות ואז תוכלו להרחיב אותו למילות מפתח נוספות.

3.    אי בדיקת דוח מונחי החיפוש

חשוב מאוד לבדוק את דוח מונחי החיפוש בצורה שוטפת. שם אתם עלולים לגלות מונחים שאתם לא רוצים להיות מדורגים עליהם. במקרה זה, חשוב לנקות את מונחי החיפוש הבלתי רלוונטיים כדי לא למצוא את עצמכם משלמים על מונחים שמעולם לא רציתם להיות מדורגים עליהם. כך למשל, אם אתם מנהלים עסק לעיצוב פנים, אתם וודאי לא תרצו להיות מדורגים על ביטוי בסגנון: "איך לעצב את הבית בלי עזרת אנשי מקצוע"… חשוב שתבדקו את המונחים ותשפרו אותם באופן בלתי פוסק אותם כדי לחסוך בעלויות ולדייק את הלידים שלכם ככל האפשר.

4.    אי הוספת תוספי מודעות

זה כל כך קל ופשוט שחבל לפספס את זה: תוספי מודעות מציעים מגוון פרטים אותם ניתן להוסיף למודעה של פרסום בגוגל ויכולים לסייע לגולש, כמו: פרטי יצירת קשר, כתובת ושירותים נוספים. הרלוונטיות ללקוח במקרה זה עשויה להעלות את ה-CTR שלכם משמעותית, כלומר, לגרום לעלייה משמעותית באחוז ההקלקות על המודעה.

5.    התעלמות מציון איכות של מילות מפתח

גוגל מאפשרת לכם לבחון את איכות המודעה שלכם ועד כמה היא תמיר. מומלץ מאוד לבדוק את ה-Quality Score על מנת להבין האם מילות המפתח שבחרתם אכן רלוונטיות לגולש, מה שיוביל למיקום טוב יותר בתשלום מופחת. מה שצריך לעשות זה להשקיע בבחירת מילות המפתח המדויקות ולכתוב מודעות שמעניינות את הלקוח וממוקדות לצרכים שלו.

ולסיכום: איך תמנעו טעויות בפרסום בגוגל עם SFB Digital Marketing?

SFB Digital Marketing בניהולו של שי כהן מציעה שירותי פרסום בגוגל בדגש על מקצועיות חסרת פשרות, ידע וניסיון שלא יסולא בפז, ויצירתיות ששוברת את המוסכמות והופכת קמפיינים בגוגל להצלחה מסחררת. רוצים להקפיץ את העסק שלכם בגוגל ולהביא לאתר שלכם תנועה גדולה? רוצים להפוך לידים ללקוחות רוכשים? לקוחות רבים ברשת מחפשים את השירות שלכם, פרסום בגוגל עם SFB Digital Marketing יעזור להם למצוא אתכם, להבין שאתם הכתובת עבורם ולשלם. עם חברת SFB הפרסום שלכם בגוגל הולך להיות, מדויק, אפקטיבי ומשתלם. ליצירת קשר חייגו: 050-344-1221.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן