חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נהג בלי רישיון וסם מוסלק בתחתוניו – מה עוד הוא ניסה להסתיר?

בפעילות של יחידת השיטור העירוני של מחוז ירושלים במזרח העיר, נעצר תושב מזרח ירושלים בן 20 בחשד לעבירות חמורות

לאחר שנמצא נוהג ברכב מנועי ללא רישיון, וניסה להטעות את השוטרים בזהות מזויפת. מדובר במפעם החמישית שבה נתפס הנהג נוהג ללא רישיון לרכב, בעוד שרישיון הנהיגה שברשותו תקף לאופניים חשמליים בלבד. בעת בדיקתו, הציג הנהג לשוטרים תעודת זהות שהתמונה בה לא תאמה את מראהו, וכשנדרש להזדהות בשנית, הציג צילום נוסף של תעודת זהות בטלפון שלו שגם היא לא התאימה.

לאחר לחץ שהפעילו השוטרים, הודה הנהג בזהותו האמיתית. במהלך החקירה התגלה כי מדובר בעבירה חוזרת, כאשר בעבר כבר נתפס ארבע פעמים נוספות בגין נהיגה ללא רישיון. בתום חקירתו ביחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, רגע לפני כליאתו, איתרו השוטרים סם מסוג קוקאין מוסתר בתחתוניו, והנהג הועבר לחקירה נוספת בעקבות הממצא החדש.

במקרה נוסף שאירע בימים האחרונים במחוז ירושלים, נעצר נהג תושב אילת בשנות ה-30 לחייו לאחר שניסה להטעות את השוטרים באמצעות הצגת רישיון נהיגה של אחיו. במהלך הבדיקה התגלה כי רישיון הנהיגה של הנהג פקע בשנת 2010, ונחשד כי הוא נוהג תחת השפעת סמים. בעקבות כך הוגש נגדו כתב אישום בגין נהיגה תחת השפעת סמים, התחזות לאחר, ונהיגה ללא ביטוח בתום החקירה. בית המשפט האריך את מעצרו עד להחלטה נוספת.

רפ"ק משה אוחיון, מפקד יחידת השיטור העירוני בירושלים, הדגיש : "משטרת מחוז ירושלים תמשיך לפעול לאיתורם של נהגים פורעי חוק המסכנים את ביטחונו של ציבור משתמשי הדרך ורומסים בין היתר את החוק. חמור מכך, כשמדובר בנהג שאין זאת הפעם הראשונה בה נתפס על ידי שוטרים מבצע את העבירה החמורה, נידון בבית משפט בגין מעלליו בתחום התעבורה לא אחת והושתו כלפיו פסילות למכביר. כחלק ממדיניות נוקשה במאבק בתאונות הדרכים ובאותם עברייני תנועה, צפוי נגדו כתב אישום כבר בימים אלו. שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני בירושלים, נוטלים אף הם חלק רב במאבק להצלת חיים זה, תוך אכיפה ואיתור אותם עבריינים".

משטרת מחוז ירושלים ממשיכה לפעול בנחישות לאיתור נהגים עבריינים, תוך שמירה על בטחון משתמשי הדרך ואכיפה מוגברת של עבירות התנועה.

משימת פינוי שהסתיימה באסון: מסוק 'ינשוף' התרסק ברפיח – מה באמת קרה?

קרדיט: דוברות המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן