חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ממשיכים להשקיע בפנינה של העיר

שוק מחנה יהודה עובר מתיחת פנים.יו"ר ועד סוחרי השוק, טלי פרידמן מיוזמות המהלך:״שיפור ומתיחת הפנים שעברו ארבע הרחובות הוסיפו אור נוסף לשוק מחנה יהודה"

 

משהו טוב רואה בשוק מחנה יהודה. בימים האחרונים וכחלק משדרוג הרחובות והשיפוץ הכללי שהתקיים בחודשים האחרונים ברחובות בית יעקב, האשכול, השיקמה והערמונים, הותקנו שערים, ספסלים, אשפתונים, מנורות רחוב וחיפוי קירות הרחובות החשופים.

כל השיפוצים נעשו בשיתוף פעולה נרחב וקידום מלא של עיריית ירושלים עם מנהל אגף שפ״ע, איציק נידם, מנהל אגף קידום עסקים, אמיר חכימיאן, מנהל הרובע יובל יעקוב ונציגות התושבים.

 

יו״ר ועד סוחרי השוק, טלי פרידמן מיוזמות המהלך:"שיפור ומתיחת הפנים שעברו ארבע הרחובות הוסיפו אור נוסף לשוק מחנה יהודה. בעיצוב השערים שנעשה בהשראת מסעדת מחניודה, רצינו והצלחנו לשמור על אופיו היחודי של השוק. אני מברכת על שיתוף הפעולה הפורה עם עיריית ירושלים והגורמים הקשורים, יחד אנו יוצרים סביבה מטופחת וממצבים את שוק מחנה יהודה כפנינה תיירותית בעירנו ובארצנו. בהזדמנות זאת, אני שמחה לבשר לסוחרי ובאי השוק, כי בקרוב יגיע לסיומו גם ריצוף רחוב הדקל הסמוך לרחובות הנ״ל.״

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן