חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם ישראל במרכז הבחירות בארה"ב? ד"ר אלי קוק עונה

שישי אקטואלי במשכנות שאננים עם ד"ר אלי קוק

במסגרת "שישי אקטואלי" – סדרת אירועים במשכנות שאננים בירושלים, בה פוגש העיתונאי זוכה פרס סוקולוב, עמרי אסנהיים, מדי שבועיים את אנשי ונשות התקשורת, האקדמיה והרוח המובילים בישראל, לשיחה כנה ועמוקה על סוגיות, יתקיים ב-1.11 מפגש עם ד"ר אלי קוק, ראש התוכנית ללימודי ארה"ב באוניברסיטת חיפה.

בעיצומה של שנת בחירות בארצות הברית, כשדווקא ישראל הפכה לאחד המוקדים השנויים ביותר במחלוקת במדינה, ד"ר אלי קוק יתראיין על האופן שבו תוצאות הבחירות ישפיעו גם על ישראל.

מפגשים נוספים שיתקיימו במשכנות שאננים במסגרת הסדרה:

8.11 – שישי אקטואלי עם אורי משגב – עיתונות ומחאה ריאיון עם אורי משגב, עיתונאי, פובליציסט ופעיל בולט במחאה נגד נתניהו. שיחה על כוחה ומגבלותיה של מחאה בישראל, ומה היחס בין תקשורת ואקטיביזם?

22.11 – שישי אקטואלי עם מיכל פעילן – הסיפורים הציבוריים שהפכו לאישיים כתבת הרווחה של חדשות 12 בשיחה על השנה ששינתה את עבודתה העיתונאית. איך מלווים את המשפחות שקרה להן הנורא מכל, ומתי כבר אי אפשר להפריד בין הסיפורים לחיים האמיתיים.

6.12 – שישי אקטואלי עם סולימאן מסוודה – מאחורי הקלעים של המו"מ לשחרור חטופים בשיחה על הבמה יספר סולימאן מסוודה, הכתב המדיני של כאן 11, על מאחורי הקלעים של המו"מ לשחרור חטופים, על המשבר שהביאה איתה המלחמה, האיומים שספג ואיך הפך הצעיר שלא ידע עברית עד גיל 20 לעיתונאי.

20.12 – שישי אקטואלי עם ליאל קייזר – בין מלחמה לכלכלה ראש התחום הכלכלי בכאן 11, ליאל קייזר, על המאבקים הכלכליים שעוד צפויים לנו, ומה תעשה המלחמה ליוקר המחייה.

לפרטים נוספים ניתן להתעדכן באתר משכנות שאננים או בעמוד הפייסבוק של האירוע.

ד"ר אלי קוק, צילום: אלבום פרטי.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן