חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חשוב לדעת בהשכרת רכב חשמלי?

קרדיט תמונה FREEPIK

אם אתם מחפשים רכב להשכרה, כדאי שתיקחו בחשבון את האפשרות לשכור רכב חשמלי. מדובר על אופציה אקולוגית וחסכונית יותר, שתאפשר לכם גם לתרום לשמירה על כדור הארץ וגם לחסוך בהוצאות מיותרות. רכבים חשמליים הופכים לפופולאריים ונפוצים יותר בארץ ובעולם, מאחר ומדובר על פתרון תחבורה משתלם וירוק יותר. לכן אם אתם זקוקים לרכב צמוד, כדאי שתבחנו את האפשרות לשכור למשימה רכב חשמלי חדשני, מאובזר ובטיחותי.

כל הסיבות לשכור רכב חשמלי

ישנן סיבות רבות להעדיף רכב חשמלי על פני רכב המבוסס על מנוע דיזל או בנזין, אך אין ספק כי הסיבה המרכזית היא היכולת לחסוך בדלק. מחירי הדלק רק הולכים ועולים עם השנים, דבר שהופך כל נסיעה ליקרה יותר. לכן אם אתם שוקלים לשכור רכב לצורך טיול המצריך נסיעה ממושכת, כדאי שתבחרו ברכב חשמלי, שיספק לכם פתרון חסכוני ואקולוגי יותר. הנסיעה תהפוך לזולה ומשתלמת יותר ותוכלו לתרום לשמירה על כדור הארץ, באמצעות הפחתת זיהום האוויר. כמו כן, כדאי לציין כי רכבים חשמליים מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות, המאפשרות נסיעה שקטה וחלקה יותר. חווית נהיגה מוצלחת יכולה לתרום המון לטיול שלכם, לכן כדאי לקחת זאת בחשבון. מעבר לכך, רכבים חשמליים מכילים לרוב מערכות בטיחות חדשניות ויעילות, שיכולות לתרום המון לשמירה על הבטיחות שלכם.

היתרונות של השכרת רכב חשמלי

  • המודעות לשמירה על איכות הסביבה רק הולכת ומתגברת, כתוצאה מהתחממות כדור הארץ. רבים בוחרים במודע להפחית את הזיהום שהם מייצרים על בסיס יומיומי, בין אם באמצעות מחזור ובין אם באמצעות הפחתת פליטת הגזים הרעילים לאוויר. רכב המבוסס על דלק תורם לאפקט החממה, מאחר והוא פולט גזים רעילים, בעוד שרכבים חשמליים אינם פולטים כלל גזים מסוג זה, בזכות ההסתמכות על המנוע החשמלי. לכן הבחירה ברכב חשמלי בעצם מקדמת עתיד ירוק ונקי יותר.

 

  • באמצעות השכרת רכב חשמלי אתם זוכים לאפשרות לנהוג ברכב חדיש ומתקדם מבחינה טכנולוגית, ובכך לבדוק את נוחות הנהיגה ואת התנהגות הכביש שלו. מעבר לחיסכון בהוצאות הדלק והתרומה האדירה לאיכות הסביבה, מדובר על הזדמנות נפלאה לבחון מקרוב את הרכב ולהבין האם תרצו לרכוש רכב מסוג זה בהמשך הדרך.

מה כדאי לדעת על השכרת רכבים חשמליים?

היום ניתן למצוא בארץ סוגים שונים של רכבים חשמליים להשכרה, החל מרכבים היברידיים ועד לרכבים המבוססים אך ורק על הנעה חשמלית. החוכמה היא כמובן לבחור את הרכב האידיאלי ביותר לצרכים שלכם, בין אם מדובר על רכב ספורט יוקרתי, או לחילופין, רכב פנאי שטח נוח ומרווח. מומלץ להתייעץ עם היועצים בחברת ההשכרה, במטרה לחדד את הצרכים שלכם ולהבין מהו הרכב המושלם ביותר עבורכם. במידה ומדובר על משפחה גדולה למשל, ייתכן כי יהיה צורך ברכב המכיל 7 מושבים. לכן מומלץ להבין מראש מהי המטרה של הרכב ומהו השימוש הצפוי בו. רבים בוחרים לשכור רכב לצורך נסיעה יומיומית לפרויקט זמני בעיר אחרת, או לחילופין, עבור קרובי משפחה המגיעים לביקור מחו"ל, מעבר דירה או כמובן חופשה משפחתית הכוללת נסיעות ממושכות. רכב חשמלי יכול להוות את הבחירה המושלמת, אך חשוב לבחור ברכב שתואם באופן מושלם לצרכים שלכם.

טיפים להשכרת רכב חשמלי התואם את הצרכים שלכם

  1. שימו לב למרחק הנסיעה המתוכנן, מאחר ולכל רכב יש את טווח נסיעה מקסימלי בין הטענות. לכן חשוב מראש לבחור ברכב המיועד למרחק הנסיעה הרלוונטי עבורכם. כמו כן, כדאי לוודא כי קיימות עמדות טעינה המתאימות לרכב שלכם במהלך הדרך, במידה ובכל זאת תזדקקו לטעינה לא צפויה.

 

  1. כדאי לבדוק את סוג הסוללה של הרכב, מאחר והמטרה היא לבחור ברכב שהסוללה שלו אינה דורשת זמן טעינה ארוך מידי. טעינה מהירה יכולה לתרום המון לחוויית הנסיעה שלכם, לכן אל תוותרו על כך.

 

  1. ישנם גורמים נוספים שיכולים לסייע לכם לבחור את הרכב המושלם עבורכם, כגון התקציב העומד לרשותכם, מספר הנוסעים, אופי הנסיעה המתוכנן, נפח האחסון של הרכב, רמת האבזור של הרכב, מערך הבטיחות וכדומה. לכן כדאי תמיד להכין מראש את רשימת הצרכים שלכם, במטרה לבחור ברכב העומד בדרישות התקציב ומכיל את כל האבזור ואמצעי הבטיחות הנדרשים עבורכם. כמובן שהרכב חייב להתאים לאופי הנסיעה המתוכננת, מאחר ואם מדובר על נסיעה על משטחי חצץ ודרכים לא סלולות, כדאי לבחור ברכב שטח ולא ברכב ספורט יוקרתי. כמו כן, אם מדובר על נסיעה משפחתית, חשוב לוודא כי הרכב מספיק מרווח ומכיל תא מטען גדול ופונקציונלי.

בואו לבחור את הרכב המתאים לכם ב-freesbe

מחפשים עסקת השכרת רכב חשמלי ? אנו ב- freesbeנשמח לספק לכם מגוון רחב של מסלולי השכרה משתלמים, לצד מסלולי ליסינג ומסלולי רכישה אטרקטיביים. אצלנו תמצאו מגוון רחב של רכבים חשמליים, המגיעים מיצרניות הרכב המובילות ביותר בשוק. תוכלו לבחור בין מכוניות מיני למכוניות משפחתיות, רכבי פנאי שטח, רכבי מנהלים ועוד. אתם מוזמנים לעיין במלאי הרכבים הזמינים באתר שלנו, או לחילופין, להתייעץ עם הצוות המקצועי על מנת לבחור את הרכב החשמלי האידיאלי ביותר עבורכם. צוות היועצים שלנו ישמח לספק לכם שירות אדיב ומקצועי, שיסייע לכם לבצע את הבחירה המושכלת ביותר עבורכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן