חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקוי ריפודי רכב כל הפתרונות

צילום: Bigstock

 

הרכב הפרטי שלכם הוא ככל הנראה גם סוג של בית עבורכם, לפחות בחלק נכבד מן היום. בתוך המכונית ניתן בדרך כלל למצוא אינספור פריטים שונים ולפעמים גם חתיכות קטנטנות של מזון, שנאכל תוך כדי נסיעה. אצל הורים לילדים קטנים מדובר בבעיה קשה עוד יותר, כאשר ריפודי הרכב סופגים מדי יום לכלוכים מכל הסוגים שיש, אותם רובם מתעצלים לנקות – מה שגורם לריפודים להפוך למלאי כתמים ולהתבלות מהר מאוד. 

ניקוי מקצועי ויסודי של הריפודים ברכב אחת לזמן מה, יכול לסייע בשמירת המראה הנקי שלהם וכן במניעת התרבות חיידקים ובקטריות בתוך הרכב.

מדוע חשוב לנקות את ריפודי הרכב באופן קבוע?

 

ישנן שתי סיבות עיקריות שבגללן מוטב לנקות את הריפודים של הרכב בצורה מקצועית, על ידי מומחים לניקיון של ריפודים, לפחות אחת למספר חודשים:

  1. הסיבה האסתטית: שמירה על מראה נקי של הרכב, אשר נראה הרבה יותר מטופח ונאה כאשר הריפודים שומרים על צבעם ועל מצב טוב. ריפודים מוכתמים יכולים להפוך לדביקים ולא נעימים לישיבה והישענות, כמו גם להדיף ריח רע לאחר זמן מה ולקלקל את ההנאה מהישיבה ברכב. 
  2. ההיבט הבריאותי: כתמי מזון ושתיה עלולים להכיל בתוכם אינספור חיידקים וכן למשוך חרקים שונים. ההצטברות של הלכלוך אשר איננו מסולק בזמן ובאופן קבוע, יכולה להפוך את הרכב שלכם למדגרה של חיידקים ובקטריות ואף להשפיע לרעה על בריאותם של היושבים ברכב.

כמובן שניתן לשמור על הניקיון של הרכב באופן עצמאי ולהסיר לכלוכים נראים לעין מדי יום. אך חשוב להבין, כי רק חברת ניקיון מקצועית עושה שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים לריפודי רכב וכן מפעילה שואבי אבק ומכשירי ניקיון, אשר מסירים את השכבות העמוקות ביותר של הלכלוך שנטמע ברכב. טיפול יסודי שכזה מנקה את המכונית באופן יסודי והיא מקבלת מראה מחודש לחלוטין.

השיטה המקצועית לניקיון יסודי של ריפודי מכוניות

 

הפעולות שיש לבצע בכדי לנקות ריפודים של רכבים ואת חלל הרכב בכלל בצורה יסודית, הן הדרגתיות ומשלבות חומרים כימיים ביחד עם מכשירים חדשניים. זוהי הסיבה שניקוי מקצועי אמיתי יכול לארוך מספר שעות שבהן הרכב עובר טיפול משולב שבסופו הוא נקי לחלוטין. התהליך כולל שאיבה של האבק והלכלוכים היבשים המפוזרים ברכב ולאחריה פיזור של חומר ייעודי לניקוי – אשר בין היתר גם מרטיב את הריפודים – ואז ייבוש שלו בכדי לאפשר ישיבה בתוך הרכב.

חשוב להבין כי ייתכן שבמקרים מסוימים ניתן יהיה להסתפק בשאיבת אבק בלבד, במיוחד כאשר מדובר ברכבים שבהן משתמש רק הנהג עצמו, או כאלו השייכים למשפחות שבהן ישנם רק מבוגרים. השיטות לניקוי מעמיק יותר מעניקות פתרון לרכבים מלוכלכים ממש, כאלו אשר צברו טינופת לאורך זמן או כאלו שהתלכלכו ממש, מסיבה מסוימת – למשל טיול בשטח. מה שמייחד את חברות הניקיון האיכותיות באמת כמו מאסטר קלין היא היכולת לתת מענה ספציפי לכל רכב, בהתאם לסוג הכתמים ורמת הלכלוך המצויה על הריפודים ובחלל המכונית.

מתי כדאי להביא רכבים לניקוי מקצועי גם אם הם אינם מלוכלכים מאוד?

 

ישנן סיטואציות מסוימות שבהן תרצו שהרכב שלכם יהיה נקי באופן יוצא דופן וידיף ריח נפלא, לכן ייתכן שתרצו להשקיע בניקוי יסודי ומקצועי אף על פי שלמראית עין הרכב לא נראה מלוכלך כלל. אלו יכולים להיות מצבים כמו חתונה, כאשר הרכב משמש את הכלה והחתן בדרכם למקום האירוע, או כאשר אתם עומדים למכור את הרכב ומעוניינים להעניק לו טיפול מיוחד להשארת רושם טוב עבור הקונים הפוטנציאליים. חברה מקצועית לניקוי רכבים ובפרט ריפודים, תסייע במתן תחושה נקייה ומבושמת למכונית שלכם.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן