חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השלווה שלנו: הפועל ירושלים מתגייסת

הפועל "בנק יהב" ירושלים תארח במוצש הקרוב את הפועל חולון למשחק ראווה למען ילדי שלווה


 

כמיטב המסורת, גם בחג חנוכה הקרוב תקיים קבוצת הכדורסל של 'הפועל "בנק יהב" ירושלים' את משחק ההצדעה המסורתי למען ילדי שלוה, ילדים עם מוגבלויות.

כחלק מהפעילות המשותפת והקשר ההדוק לאורך כל השנה , בחרה הקבוצה להקדיש עבור ילדי שלוה את המשחק המסקרן בין הפועל "בנק יהב" ירושלים לבין הפועל חולון שייערך במסגרת ליגת "ווינר" סל, במוצאי שבת, ל' כסלו תש"פ, נר שביעי של חנוכה, ה-28.12.19 בהיכל הפיס ארנה ירושלים.

משחק ההצעדה החגיגי יפתח בטקס הדלקת נרות במעמד מייסד שלוה קלמן סמואלס. שחקני הפועל "בנק יהב" ירושלים יעלו לטקס הצגת השחקנים כשהם מלווים בילדי שלוה. בהפסקת המשחק תיערך על הפרקט פעילות משותפת בין ילדי הארגון לבין שחקני מחלקת הנוער של הפועל ירושלים הכוללת קליעות לסל וחלוקת תשורות.  

משחק ההוקרה נועל את חודש ההתרמה המיוחד של שלוה במסגרתו גויסו כספים למימון עשרות אלפי טיפולים לילדי שלוה. ניתן לתרום באפליקציית ביט עד סוף דצמבר או באתר שלוה בכל זמן ולסייע לארגון במימון טיפולים נוספים.

באדיבות שלווה

 

ארגון "שלוה" ,נוסד על ידי קלמן ומלכי סמואלס, מתוך האמונה כי האחריות לדאוג לילדים עם מוגבלויות אינה צריכה להיות רק על המשפחה בה נולדו, אלא גם בתמיכת הקהילה הרחבה. 

ארגון שלוה, מעניק בכל שנה שירותים לאלפי ילדים עם מוגבלויות, מלידה ועד בגרות ובני משפחותיהם. כאשר אחת המטרות העיקריות של העמותה היא להעצים ולתמוך במשפחות ולאפשר להן לקיים חיים תקינים. הארגון מפעיל מגוון עשיר של תכניות חברתיות וחינוכיות, מעונות יום ,גני ילדים, תכניות בוגרים ותרפיות מגוונות ופורצות דרך. 

יו"ר עולמי שלוה, אבי סמואלס : "שיתוף הפעולה עם הפועל "בנק יהב" ירושלים מבטא נתינה ללא גבולות ואהבה ללא סייג. בעינינו שיתוף הפעולה עם המועדון מייצג את הישראלי היפה, זה שנותן, ולא מבקש תמורה. תודה ענקית למשפחת הפועל "בנק יהב" ירושלים שעושה המון דברים מדהימים עבורנו לאורך שנים, על שיתוף הפעולה האמיתי והפורה ,הדאגה המתמדת לילדים וכמובן על משחק ההצעדה המסורתי בחנוכה, לו ילדי שלוה מחכים בכיליון עיניים ובהתרגשות גדולה לאורך כל השנה."  

יובל קורן, הפועל "בנק יהב" ירושלים: "זוהי זכות גדולה עבור הפועל בנק יהב ירושלים ,לפעול למען הקהילה ובפרט עבור ילדי שלוה. הקשר ההדוק עם שלוה לאורך כל השנה מהווה דוגמא לעשייה חברתית אמיתית בעל חשיבות רבה ,התורמת להגברת המודעות לארגון שלוה ולפועלו. משחק ההצדעה לילדי שלוה הפך למסורת מבורכת ארוכת שנים, המעניקה לנו רוח גבית והשראה לא פחות מלילדים. צפויה לנו חגיגה אמיתית ומרגשת בהיכל הפיס ארנה ירושלים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן