חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקיץ בפתח: מה אסור לשכוח כשיוצאים לחופשה?

מדוע חובה עלינו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לפני כל יציאה מהארץ? מאיר ארזי, בעליו של אלרז סוכנות בוטיק לביטוח פנסיוני, פיננסים וסיכונים מסביר

 

מאיר ארזי, בעלים "אלרז סוכנות בוטיק לביטוח פנסיוני, פיננסים וסיכונים"


הכיסוי המרכזי בפוליסת נסיעות לחו"ל נועד לכסות הוצאות לטיפול רפואי בחו"ל כמו ביקור אצל רופא, רכישת תרופות, פינוי באמבולנס, אשפוז, ניתוחים,הטסה רפואית,איתור וחילוץ ועוד.

בעת שהותנו בארץ אנו נמצאים בכיסוי למקרים אלה כחברים בקופ"ח ומתוקף חוק בריאות ממלכתי.בצאתנו מהארץ קופת החולים והמדינה אינן אחראיות לכל המקרים המפורטים בפוליסת הנסיעות לחו"ל.

מי שאינו רוכש פוליסה כזו חשוף להוצאות שעשויות להגיע לעשרות ואף מאות אלפי דולרים עקב קרות אחד המקרים הנ"ל.

בנוסף לכיסוי מרכזי וחשוב זה ניתן לבטח בפוליסה את הכבודה שתצא איתנו לחו"ל ולקבל פיצוי במקרים של איחור בקבלת כבודה ואבדן או נזק לכבודה.

בנוסף לכך במידה וביציאה מהארץ מתוכננת פעילות אקסטרים או ספורט אתגרי רצוי לרכוש כיסוי ביטוחי מתאים שאינו כלול בפוליסה הסטנדרטית.

לאחרונה פסק בית המשפט כי אסור לסוכני נסיעות למכור ביטוח נסיעות לחו"ל. הנימוק להחלטה הוא הצורך להיות מלווה באיש מקצוע בעל רשיון למכור ביטוח ובעל ידע ומומחיות בתחום הביטוח כדי להכיר את הלקוח וצרכיו את מסלול הטיול והפעילויות המתוכננות בו ובהתאם לכך לרכוש עבור כל לקוח בדיוק את חבילת הכיסויים המתאימה לו באופן אישי.

מעבר לכך רק סוכן ביטוח מקצועי ערוך לטיפול יעיל מהיר ויסודי במקרה של תביעה בפוליסה גם כשהלקוח נמצא בחו"ל בכל זמן כולל שבתות חגים ומועדים.

רק נותן שירות מעולה יידע בדיוק מתי יצאתם מהארץ,יוודא שהגעתם בשלום וגם שחזרתם בשלום ויעמוד לימינכם מיד כשתצטרכו אותו.

מומלץ שלא לקחת על עצמכם את הסיכון אלא לבטח אותו,מדובר בסכומים שיכולים להותיר בחשבונכם חור שיהיה קשה מאוד לכסות אותו.

בברכת נסיעה טובה וחזרה בשלום!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן