חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נכון לעכשיו: לא יוגברו קווי האוטובוס בירושלים

תושבי הר חומה מתלוננים על קווים מלאים וכאלה שלא מגיעים אבל נכון לעכשיו, לא תתוגבר התחבורה הציבורית בשכונה ואף לא ברחבי העיר 


ירושלים עוברת בימים אלו שינויים עצומים בכל הנוגע לכבישים ולתחבורה, אלא שמתברר שמשרד התחבורה לא רואה לנכון להגביר את התחבורה הציבורית בעיר אף על פי שנכון לעכשיו סובלים התושבים מפקקי ענק.

בעירייה קוראים לא אחת לתושבים להשתמש בתחבורה הציבורית, אך מאידך, תושבי הר חומה, מתלוננים על עומסים בקווים, בפרט בקו 74 ועל עיכובים בהגעת האוטובוסים לתחנות.

צילום: רונן קריסי / ירושלמים

 

אתמול בבוקר התלוננו תושבים על כך שקו 75 לא הגיע לחלק מהתחנות ולחלקם לא הגיע בזמן. אחד התושבים אמר ל"ירושלמים" : "התחבורה הציבורית בשכונה גובלת בסיוט. לא אחת שקו 74 מגיע לתחנות הוא כבר מלא.למה אין מעקב אחרי האוטובוסים? זה יכול להסתיים באסון. מה ההיגיון לא להגביר את התחבורה הציבורית לשכונה? ניסינו להבין לא אחת אבל אין לאף אחד תשובות חכמות לתת. אתמול בבוקר חיכיתי חצי שעה לקו 75 והוא לא הגיע ולכן איחרתי לעבודה".

מדוברות אגד נמסר ל"ירושלמים" :"מבדיקה מול סניף הר נוף המתפעל את הקו, לא ידוע על אי-ביצוע נסיעות למעט איחור בנסיעה של שעה 08:20 שיצאה באיחור של 5 דקות עקב תקלה טכנית באוטובוס.באשר לעומס בקו 74 ותגבור כללי של הקווים, נכון להיום, אין אישור ממשרד התחבורה לתגבר את קווי השירות בירושלים".

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן