חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פני העתיד: ירושלים נערכת לשבוע של חסימות

משטרת ישראל משלימה בימים אלו את ההכנות לקראת מבצע ׳פני עתיד׳– האירועים לציון 75 שנה לשחרור אוושיוויץ. עשרות נשיאים, מלכים וראשי מדינות מרחבי העולם יגיעו לעיר 


 

אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרסו החל מיום שלישי הקרוב על מנת לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך מבצע פני העתיד,שצפוי להיערך בישראל בהמשך השבוע הנוכחי ושיאו בטקסים שיערך ביד ושם ביום חמישי 23.01.19.

מבצע ׳פני עתיד׳ הינו מבצע לאומי מורכב ומשולב, אשר ינוהל על ידי משטרת ישראל. היערכות המשטרה תתמקד במספר גזרות ובפרט: מרחב נתב"ג, איזור ירושלים והסביבה והצירים הראשיים המובילים לבירה.

בנוסף לפריסת הכוחות בשטח, יפעלו מרכזי שליטה ומוקדי המשטרה באופן מתוגבר, על מנת להבטיח פיקוד ושליטה אפקטיביים לאורך כל המבצע. לקראת המבצע יפתחו בין היתר: מרכז ניהול מידע משטרתי ארצי (מנמ"ל) במטא"ר וחפ"ק משטרתי של מחוז ירושלים בבנייני האומה.

במהלך החודשים האחרונים, החלה היערכות המשטרה לקראת האירועים לציון 75 שנה לשחרור אושוויץ שיתקיימו בירושלים. היערכות המשטרה למבצע המורכב כללה בין היתר: תכנון בהיבטי אבטחה, סדר ציבורי ותנועה ביחד עם יתר הגופים העוסקים במלאכה, בהם משרדי הממשלה, גורמי הביטחון וגופי החירום וההצלה.

כחלק מהשלמת ההכנות וההיערכות של משטרת ישראל לקראת המבצע, התקיימו בימים האחרונים סיורי שטל ותרגולת של ליווי ואבטחת מערך השיירות שעתיד להוביל את את האח"מים ופמליותיהם, בין האתרים השונים אותם הם עתידים לפקוד ברחבי העיר ירושלים.

בתוך כך, משטרת ישראל ביצעה ומבצעת בימים אלו תרגולות והכנות נוספות כחלק מהיערכות הכוחות לקראת המבצע החשוב שיתקיים השבוע.

במהלך המבצע עצמו, ובפרט החל מיום ד׳ (22.01.20) ועד ליום ה' (23.01.20) כולל, צפויים שיבושי תנועה וחסימות בצירים שונים בתוך העיר ירושלים. כמו כן, ייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לעיר לפרקי זמן קצרים ונקודתיים. משטרת ישראל תעדכן בימים הקרובים, בסמיכות למבצע ובמהלכו, אודות כלל החסימות המתוכננות והשינויים הצפויים בהסדרי התנועה. עדכונים אלו ימסרו באמצעות כלי התקשורת וכן בערוצי הניו מדיה של המשטרה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך בהשלמת ההכנות וההיערכות המבצעית והלוגיסטית לקיומו התקין של המבצע הלאומי ׳פני עתיד׳, בהיבטי פיקוד ושליטה, אבטחה, שמירה על הסדר הציבורי ותנועה, במטרה לאפשר את קיומן התקין של הביקורים והאירועים השונים ותוך צמצום הפגיעה בשגרת החיים של הציבור בישראל ככל שניתן".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן