חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיטקומים ישראלים קלאסיים שחובה לראות

בין שלל תוכניות הריאליטי המציפות את המסכים, כדאי להשאיר זמן כדי לצפות בסיטקומים ישראלים קלאסיים כדוגמת קרובים קרובים, איצ'ה וחצי המנשה. עכשיו, בעונת החורף כאשר קר וסוער בחוץ, אין כמו בינג' עם החברים והמשפחה כדי לצפות בסדרות ישראליות קלאסיות שכולם אוהבים.

אם אתם מחפשים המלצות על סדרות ישראליות קלאסיות שחובה לראות – הגעתם למקום הנכון, לפניכם המלצות על הסדרות הטובות ביותר שחובה עליכם לצפות בהן.

קרובים קרובים

אחד הסיטקומים הישראלים הפופולריים והאוהבים ביותר בארץ, קומדיית המצבים "קרובים קרובים" שודרה במקור בערוץ הראשון, בין השנים 1983 – 1986. בזמנו, נחשבה קומדיית המצבים לסיטקום הישראלי הראשון, הסדרה הופקה על ידי הטלוויזיה החינוכית, העונות הראשונות נכתבו על ידי אפרים סידון וב. מיכאל, והעונה השלישית נכתבה על ידי אפרים סידון לבדו.

הסדרה "קרובים קרובים" מתמקדת בדיירים המתגוררים בבניין מגורים משותף ברחוב ויטק שבמרכז תל אביב. הדמויות הראשיות בסדרה היו ריאליסטיות לכן הציבור התחבר אליהן, והסדרה עסקה בנושאים רבים ומגוונים מחיי היומיום, למשל אסטרולוגיה, חינוך, צמחונות, ועד בית, יחסי ישראל ארצות הברית, נישואים וכיוצא בזה.

בין השחקנים הבולטים בסדרה ניתן למצוא את חנה מרון, יהורם גאון, אילן דר, לאורה ריבלין, תיקי דיין ועוד.

איצ'ה

הסדרה "איצ'ה" נחשבת לסיטקום ישראלי קלאסי ואהוב, זו קומדיית מצבים מבית רשת המבוססת על הסיטקום האמריקאי "הכל נשאר במשפחה". הסדרה שודרה בהצלחה בערוץ 2 בין השנים 1994 – 1997.

הסדרה עסקה בחיי משפחה ישראלית המתגוררת בדירה קטנה, הדמויות העיקריות הן של איצ'ה שולמן (ספי ריבלין), סדרן מוניות, אשתו שיפרה (עליזה רוזן), בתם שולי ובן זוגה ציון. קומדיית המצבים הישראלית זכתה להצלחה כבירה בעיקר בגלל הדמויות הקיצוניות המשתתפות בה והמצבים יוצאי הדופן אליהם הדמויות נקלעו.

חצי המנשה

קומדיית המצבים המצוינת נכתבה על ידי אפרים סידון, הסדרה שודרה בטלוויזיה החינוכית בשנת 1996. הסדרה "חצי המנשה" מתעדת את קורותיהם של דמויות בכפר בדיוני הנמצא תחת כיבוש פלשתי בתקופת השופטים. תושבי הכפר הישראלי מתמודדים עם הפלשתים והמנהגים הזרים שלהם, וכמובן המצבים השונים מוארים באור קומי.

הסדרה שודרה בהצלחה במשך עונה אחת, יש 13 פרקים בהם תוכלו לצפות ברצף בשבת הקרובה או בכל זמן אחר.

ייסורי אפרים

הסיטקום הישראלי "ייסורי אפרים" שודר בהצלחה בערוץ 2, קומדיית המצבים מבוססת על ספרו של אפרים קישון "ספר משפחתי". הסדרה עוקבת אחר עלילותיו של אפרים ירקון (דובל'ה גליקמן) ואשתו הנוירוטית שרה.

קומדיית המצבים שודרה במשך עונה אחת בשנת 1995, לסדרה יש 13 פרקים, אורך כל פרק כ-30 דקות. אם אתם מחפשים סיטקום ישראלי מומלץ וטרם ראיתם את "ייסורי אפרים" כדאי לכם לחפש את הסדרה בסטרימר שלכם, ואפשר לבלות את סוף השבוע הקרוב עם בינג' מהנה של סיטקומים ישראלים איכותיים ומצחיקים, מרביתם רלוונטיים גם להיום.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן