חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלילה: פיגוע דריסה במתחם התחנה

מחבל פגע בחיילי גולני שהיו בסיור מורשת. 14 נפצעו ,המחבל נמלט. רכבו אותר וזהותו ידועה


סמוך לשעה 1:45 הוזעקו כוחות המשטרה לרחוב דוד רמז בירושלים בעקבות דיווח על רכב שפגע במספר אזרחים ונמלט מהמקום. הפצועים, חיילי צה"ל של גולני שהיו בדרך לסיור מורשת, פונו ע"י מד"א בדרגות פציעה שונות.

המחבל שדרס את החיילים הפתיע אותם מאחור בדריסה והצליח להימלט. חלק מהחיילים הספיקו להטעין מחסניות אך לא הצליחו לירות במחבל שכן הוא נמלט בתוך שניות מהזירה . כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה ובמקביל פתחו במרדף שעודנו מתנהל אחר החשוד. רכבו אותר באזור בית לחם וזהותו ידועה.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, הגיע למקום וקיים הערכת מצב עם פיקוד המחוז, בה הנחה להפעיל ולנקוט בכל האמצעים הנדרשים על מנת לאתר ולעצור את החשוד.

צילום אורי דיוויס

 

סה"כ צוותי מד"א פינו לבתי החולים 14 פצועים, בהם: 1 קשה, (שערי צדק), 1 בינוני, (עין כרם ) 12 קל.

פאראמדיק מד"א עוז פולק, וחובש על אופנוע מד"א אלי פרחי סיפרו:" כשהגענו למתחם התחנה ראינו המולה, על המדרכה שכבו 3 צעירים ובסמוך התהלכו כ – 9 צעירים נוספים שנפגעו, ביצענו מיון ראשוני מהיר, אחד מהפצועים היה מחוסר הכרה, וסבל מחבלה רב מערכתית , כל השאר היו בהכרה מלאה, צעיר כבן 20 סבל מחבלות בראש ובגפים וסיפר לנו שרכב הגיע ופגע בהם, הפצוע השלישי ששכב סבל מחבלות קלות בגוף, שאר 9 הצעירים הנוספים שהתהלכו במקום, חלקם חשו ברע וחלקם סבלו מחבלות קלות מאוד.

אורי דיוויס

 

בסיוע כוח רפואה של צה"ל וחיילים שהיו במקום הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבתי החולים. כשמצבו של אחד קשה, אחד בנוני, והשאר קל" .

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן