חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגיע הזמן להפסיק את השואו של נעמה יששכר

שוקלת לתבוע את הרוסים ו"שוכחת" להודות לנתניהו: עורכת האתר, מילן מועלם חושבת שהגיע הזמן לעורר את נעמה יששכר

נעמה יששכר, מה שלומך?

איך זה לישון במיטה שלך, לאכול במסעדות עם החברות ועם אמא שלך? איך זה להרגיש את החופש אחרי תשעה חודשים בכלא הרוסי? בטח נחמד לא?

קראתי השבוע שאת מתכוונת לשכור עורך דין ולתבוע את הרוסים על הפרת זכויות אדם. לרגע חשבתי שלא ראיתי טוב. מבטיחה לך שלא הייתי תחת השפעה של שום סם, זה לא עושה לי את זה.

אני תוהה מה עובר בראש לבנאדם שאחרי שעבר מה שעבר והצליח להימלט בנס (ואין מילה אחרת להגדיר את זה), ומחליט ללכת ראש בראש עם האנשים שאחראים על החופש שלך? על האנשים שחסו עלייך ונתנו לך לשוב הביתה?

מהיכן התעוזה האדירה לחזור לארץ ולהכריז מלחמה? במצבך, העצה הכי טובה שאוכל לתת לך היא לרדת מתחת לראדר, כי בואי, ביננו, לא חזרת כגיבורה ממלחמה ולא כחסידת אומות עולם. חזרת אחרי שניצלת מעבירה פלילית שבית המשפט הרוסי קבע שביצעת. קצת ענווה אחותי, אין כמו צניעות.

איכשהו הבלגתי על כל השואו התקשורתי שעשו לך, למרות שאני ממש משוכנעת שיש אנשים אחרים שכלואים ברחבי העולם, שלחלץ אותם מהכלא היה חשוב יותר. החיילים שלנו לדוגמא בעזה, וגם נתי חדד שעסק במלאכת קודש בתאילנד ונרקב בכלא המקומי ללא סיבה מוצדקת.

אבל היום, עברת את הגבול. אחותי, נסחפת!

העלית פוסט מרגש לכאורה, מלא בשבחים והודיה למיליון אנשים שסייעו לך לחזור לארץ ולהימלט מהמקום הקר והמנוכר בו היית ואת מי "שכחת"? את בנימין נתניהו, ראש הממשלה שלנו.

האם נראה לך שאלמלא מאמציו וקשריו המדיניים היית כותבת את הפוסט כשאת יושבת רגל על רגל בסלון ביתך? האם נראה לך שלמישהו ברוסיה היה איכפת אם היית יושבת בכלא שבע וחצי שנים? האם את באמת חושבת שהמחאה של הציבור היא שהחזירה אותך לישראל? ובכן ומבלי להקל ראש, היחיד שהביא לשחרורך,היחיד, כן כן, אני בטוחה בדבריי, הוא ראש הממשלה שלנו, בנימין נתניהו ואשתו שרה.

ההתנהגות שלך מהרגע בו שבת לישראל הזויה. כן, סליחה שאני מדברת בגלוי. בעיניי, את כפויית טובה כלפי הרוסים וראש הממשלה שלך. אני לא מזלזלת לרגע ברגעים הקשים שעברת ברוסיה, אבל אם נסתכל על מבחן המציאות, את כאן. אחרי תשעה חודשים ולא אחרי שבע וחצי שנים לפי גזר הדין שקיבלת.

הכרת הטוב היא הדבר החשוב ביותר שיש לאדם. ניצלת פעם אחת, אל תתגרי בגורל, אל תתנשאי ואל, פשוט אל תשכחי את מי שבאמת דאגו שתוכלי לגלוש בפייסבוק ולהצטלם מחויכת ולבושה היטב בעמוד הפייסבוק שלך. נקודה למחשבה נעמה, לילה טוב.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן