חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קבלו אותה: הפועל ירושלים מחזיקת גביע המדינה

אחרי שגברה בפער קטן על עירוני נהריה, הפועל ירושלים היא מחזיקת גביע המדינה, עונה שניה ברציפות. כל התגובות והאירועים שעברו על האדומים הלילה


איזו דרמה התחוללה אמש בהיכל הספורט ביד אליהו. הפועל ירושלים מחזיקת גביע המדינה לשנת 2020, בפעם השניה ברציפות אחרי שגברה על עירוני נהריה 92:89.

ג'ייקובן בראון, מצטיין המשחק אמר: "אני מודה לכל הקהל שלנו, עשינו את זה בשבילם. הקדשנו את הניצחון הזה גם בשביל טרנט לוקט, שלא נמצא איתנו כבר הרבה זמן. הוא ביקש  נביא את הגביע. אני חושב שהניצחון הזה מראה את האופי הגדול שיש לקבוצה שלנו. שיחקנו עם הלב שלנו על הפרקט. אם את משחק  עם הלב, הכל יכול להיות. זה לא עניין של כישרון כזה או אחר. מחר אני חוגג 30 והניצחון היום עשה אותו הרבה יותר מאושר".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש אמר בסיום: "שאפו גדול לנהריה שחזרו מפיגור גדול ועלו ליתרון. נהריה קבוצה עם ניסיון והיה ברור לנו שזה יכול לקרות. הם קלעו באחוזים מדהימים לשלוש.ג'ייקובן בראון הוא באמת שחקן מיוחד, שחקן עם יכולת. ההתנהלות איתו מדהימה. לקח לנו זמן לדעת איך לטפל בו והשנה הוא באמת לקח את עצמו בידיים בשיא הרצינות והערב הוא הראה זאת בגדול". אני צריך לישון יומיים. זה היה שבוע אינטנסיבי ומורט עצבים ועשינו זאת. גביע שני ברציפות זה ממש כיף ומרגש"

קטש הוסיף ואמר:" אני מאמן קבוצה עם אופי. אנחנו לא מושלמים. יש לנו חסרונות ואנחנו סוחבים כבר שלושה הפסדי ליגה, אבל להפועל ירושלים יש גם הרבה יתרונות. עמדנו בתקופה האחרונה בפני עומס גדול והרבה שחקנים נפגעו מחלוקת הדקות האינטנסיבית. עכשיו נלך לחגוג".

אם גם אתם נתקלתם בפקק בכביש 1 הלילה, הסיבה היא שאוהדי הפועל שעשו דרכם לחגיגות באולם מלחה בעיר, עצרו את האוטובוס של השחקנים והורידו אותם על מנת לחגוג את הרגע המיוחד באמצע הכביש.

תמונה ראשית: עמוד הבית של הפועל ירושלים

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן