חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא רק ספורט

כוחות משטרת ישראל שפעלו אמש במשחק הכדורגל בין הקבוצות בית"ר ירושלים – הפועל ת"א, עצרו לחקירה 8 אוהדים בגין הפרת הסדר הציבורי והחזקת חומר החשוד כסם מסוכן


לא רק כדורגל: אתמול בערב נערך המשחק המסקרן בין הפועל יתל אביב לבית"ר ירושלים אבל למשטרה הייתה עבודה שלא ממש קשורה למשחק.

החל משעות אחר הצהריים נערכה המשטרה באצטדיון טדי וסביבו באמצעות שוטרים גלויים וסמויים שהוצבו במוקדים השונים בתוך ומחוץ לאצטדיון, על מנת לוודא קיומו התקין של המשחק.

השוטרים איתרו אוהדים שניסו להכניס אלכוהול לשטח האצטדיון ודאגו להשמידו, סה"כ בוצעו 65 שפיכות אלכוהול. עוד איתרו השוטרים 2 אוהדים שהחזיקו ברשותם חומר החשוד כסם מסוכן והם עוכבו לחקירה.

עם סיומו של המשחק, החלו מספר אוהדים להפר את הסדר הציבורי והשוטרים פעלו מיד להפסיק את ההתפרעות ועצרו 6 חשודים שהובאו לחקירה. במשטרה בוחנים כעת המשך הליך נגד האוהדים לשם הרחקתם מאירועי ספורט בעתיד.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת כל העת תוך שימת דגש למניעת אלימות בספורט, ועושה כן ע"י הצבתם של שוטרים גלויים וסמויים במשחקים המתקיימים במגוון ענפי הספורט, וזאת במטרה לאתר ולמנוע כל אלימות, הן מילולית והן פיזית, על מנת לאפשר קיומם של המשחקים ולפעול בנחישות כנגד מי מהגורמים המנסים לשבש את מהלכו וקיומו התקין של המשחק".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן