חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תיירים מדרום קוריאה שביקרו בעיר לפני שבוע חלו בקורונה 

תיירים שטיילו בעיר בשבוע שעבר אובחנו כחולים בנגיף. משרד הבריאות הוציא הנחיה לכל מי ששנה בסביבתם להיכנס לבידוד. כל הפרטים


במהלך השבת התקבלה בישראל הודעה מדרום קוריאה, לפיה 9 תיירים מקבוצה ששהתה בישראל בין התאריכים 8.2.20 – 15.2.20 אובחנה כחולים בקורונה מיד עם חזרתם לדרום קוריאה.

בעקבות כך מבוצעת חקירה אפידמיולוגית של מ.הבריאות לאיתור המגעים של קבוצה זו בישראל.

משרד הבריאות מבקש להנחות את הציבור בישראל-כל מי שהיה במגע הדוק (במרחק של פחות משני מטר ולמשך 15 דקות לפחות) עם חברי הקבוצה בהתאם למועדים והמקומות אשר יפורטו להלן מתבקש להכנס לבידוד בית למשך 14 ימים מאז המגע האחרון עם הקבוצה ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד כל הבריאות 5400*.

כמו כן במידה ומתפתחים סימני מחלה (חום מעל 38, שיעול או תסמינים נשימתיים אחרים), יש לפנות לעזרה רפואית בהתאם להנחיות משרד הבריאות באתר תוך הודעה מראש ועל פי ההנחיות של המשרד.

תיעוד מבצעי מד"א

 

בשבוע שעבר סיירה הקבוצה בירושלים. לפי הודעת משרד הבריאות ב-14.2 הגיעה הקבוצה בה אובחנו החולים לסיור בו יומיים בירושלים. הקבוצה סיירה ביומה הראשון בהר הזיתים בירושלים – בית פגי, כנסיית העלייה, כנסיית פאטר נוסטר, כנסיית דומינוס פלוויט, כנסית גת שמנים.    הר ציון – חדר הסעודה האחרונה, קבר מרים, כנסית – gallicantu. 

ב 15.2 ביקרה הקבוצה במסעדת ג'רוזלם גולד. עין כרם ירושלים –  כנסית ג'ון הקדוש, כנסית הביקור, כנסית אן הקדושה, ברכת הצאן (בתסדה), כנסיית הקבר הקדוש 

במשרד הבריאות מוסיפים כי עם התקדמות החקירה האפידימיולוגית תפורסם רשימת מקומות מפורטת יותר בהן שהתה הקבוצה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן