חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לטובת השוהים בבידוד: למידה מרחוק בחינם

לטובת התלמידים שהועברו לבידוד: עמותת "סנונית" תסייע ללמוד מרחוק


עשרות תלמידים ותלמידות ששהו בקרבת התיירים הדרום קוריאנים שנדבקו בקורונה הוכנסו ביממה האחרונה לבידוד.

בשל כך, החליטה עמותת "סנונית" לקידום החינוך המתוקשב בארץ, שפועלת מיסודה של האוניברסיטה העברית בירושלים, לאפשר לתלמידים שנמצאים בבידוד להשתמש בשירותיה ללא עלות כדי ללמוד מרחוק ולהשלים את החוסרים הלימודיים.

בנוסף, בעמותת "סנונית" הכינו תוכנית של למידה מרחוק לקראת מצב בו ידרשו התלמידים להישאר בבתיהם לאורך זמן רב. אתר 'גלים' של עמותת סנונית יהיה פתוח עבורם ללא צורך בסיסמה עד להודעה החדשה.

האוניברסיטה העברית. צילום: ברונו שרביט, באדיבות הא.העברית

 

שיטת הלימוד מאפשרת, בין היתר, לתלמידים ללמוד און ליין כאשר הם יושבים מול מחשב בביתם והמורה, שנמצא במקום אחר בארץ, מעביר להם את השיעור באמצעות מצגת, וידאו-צ'ט ואמצעים נוספים. תכניי האתר מותאמים לתוכניות הלימודים של משרד החינוך במגוון מקצועות הלימוד בביה"ס, בהם לשון, תנ"ך, אנגלית ביולוגיה, פיסיקה, גיאוגרפיה, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, ספרות, מתמטיקה, מדעים, ועוד. מורים יוכלו להקצות משימות ולקבל מיפוי כיתתי ובכך לעקוב אחרי ביצועי התלמידים מרחוק.

רויטל רובין מנכ"לית עמותת סנונית מסרה כי ״עמותת 'סנונית', מיסודה של האוניברסיטה העברית, תעמיד לרשות מאות התלמידים והמורים הנאלצים לשהות בבידוד את התכנים הדיגיטליים ובפלטפורמות הטכנולוגיות אשר יחד מאפשרים למידה שגרתית מרחוק״.

ויש גם פתרון לתלמידים להם אין מחשבים בבית. "התכנים שלנו מתאימים לכל מכשירי הקצה, כלומר עובדים גם על סלולר, מצב זה פותר את הצורך במחשב ביתי", מסבירה רובין.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן