חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגג ביטל את אסיפת האוהדים: "שיעור מעניין, אלמד ממנו"

משה חוגג תכנן אסיפת אוהדים אך רק 1,200 אוהדים אישרו הגעה. הבעלים מאוכזב: "במקום לבוא ולהקשיב הועלו ספקולציות, נמתחה ביקורת על רעיון שעוד לא הוצג". האוהדים קוראים לחוגג לקיים את הערב


בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, תכנן לכנס את אוהדי בית"ר בהמוניהם ביום חמישי הקרוב בארנה. הקבוצה יצאה בפרסומים והערב הפך לשיחת היום בין האוהדים, אלא שרק 1200 אוהדים אישרו הגעה לערב ומשה חוגג המאוכזב פרסם היום הודעה לאוהדים.

" לאחר שהשקעתי 90 מיליון שקלים בפחות משנתיים לא קיבלתי אפילו את הקרדיט להציג בפניכם את התוכנית שלי למלא את טדי למען המועדון.

במקום לבוא ולהקשיב הועלו ספקולציות, נמתחה ביקורת על רעיון שעוד לא הוצג (רק בישראל) ובעיקר הצבעתם ברגליים, רק 1,200 התכוונו להגיע לאירוע ביום חמישי. אני מכבד את הצבעתכם, מאוכזב אבל מכבד. האירוע מבוטל, התוכנית תחזור למגירה.

דוברות בית"ר ירושלים

 

" למקרה שזה מעניין מישהו, תכננתי להוריד את מחירי הכרטיסים בצורה דרסטית בתמורה להתחייבות שלכם להגיע למשחקים או לתרום את הכרטיסים לילדים וחיילים.זהו שיעור מעניין עבורי, אלמד ממנו, תודה".

ומה אומרים האוהדים? הדעות בקהל הבית"רי חלוקות. חלק מהאוהדים פסלו את הכוונות של משה חוגג אף על פי שטרם הציג אותן: "תוכנית השיווק של משה חוגג לפעמים דוחקת. אנחנו מבינים את הצורך להגדיל את תקציב הקבוצה אבל הבעלים צריך להבין שהאוהדים לא תמיד יכולים לשאת בנטל מעבר להגעה למשחקים וקניית מנויים".

לעומת זאת, בצד השני, הגיבו רבים מאוהדי בית"ר לטובת חוגג וקראו לו לקיים את האירוע בכל מקרה. האוהדים טענו שאם המצב יימשך חוגג עלול להתאייש כמו הבעלים הקודמים של הקבוצה והביעו תקווה שחוגג יחזור בו והערב יתקיים כמתוכנן.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן