חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דובר המרכז הרפואי קפלן: תודה רבה למשטרת ישראל – מחוז ירושלים

ביום חמישי האחרון התקבלה במוקד 100 של המשטרה קריאה לעזרה מצד תושב אזור המרכז שדיווח על כך שנעלו אותו בחניית גן לאומי סובב חומות ירושלים הממוקם בעליה למתחם קבר דוד.

האזרח, אופיר לוי המשמש כדובר מחוז מרכז בקופת חולים כללית והמרכז הרפואי קפלן, הגיע שעות ספורות קודם לכן לחגוג בר מצווה לבן של חבר ומשלא מצא חנייה באזור נכנס לגן וחנה שם את רכבו, כמו נהגים נוספים.

עם סיום החגיגה, חזר לוי לרכבו אולם להפתעתו גילה ששער היציאה לרכבים ננעל מבלי הודעה מוקדמת וללא שלט המורה על שעות פתיחה במקום.

לוי טלפן למוקד 100 ששלח למקום מספר שוטרים שניסו לסייע למרות פעולות הביטחון השוטף הרבות ביום חמישי האחרון באזור העיר העתיקה, השוטרים ניסו לסייע לו אולם לא היה במקום זכר למי אחראי על המתחם ומי נעל את שער היציאה כשהשוטרת מאיה יששכר, בשיתוף עם השוטרים במקום פעלה עם אנשי המטה במשטרה במטרה לאתר את האחראי על המתחם ולאחר שהוא אותר, נאמר ללוי שהתורן אמור להגיע ולפתוח את שער היציאה מהמקום.

יששכר ושוטר נוסף שהיה עימה ברכב לא עזבו את לוי משך שעה ארוכה על מנת להעניק לו תחושת בטחון, תוך שהם מצפים לבואו של האחראי על המתחם אולם קריאה דחופה הזעיקה את השניים למקום אחר בקרבת מקום, ולמרות הטיפול באירוע החדש, יששכר עמדה בקשר רציף מול לוי שהמשיך לחכות לתורן שמיאן להגיע.

בשלב מסוים לוי אף ניסה לבחון דרך יציאה על שביל תלול הממוקם על ההר באופן רגלי על מנת לבדוק האם הרכב יוכל לעבור שם, אולם זה לא צלח והוא העדיף שלא לגרום נזק לרכבו והשוטרת המשיכה להיות עימו בקשר עד לבואו של התורן שהגיע שעות ארוכות מאוחר יותר.

לוי סיכם את האירוע ואמר: " אני מבקש להודות למשטרת ישראל ולשוטרת מאיה יששכר במיוחד. היא אדם מיוחד ולא האמנתי שאזכה לקבל יחס כל כך חם ממשטרת ישראל שהוכיחו כמה שהם דואגים לביטחונו של כל אזרח ולא הותירו אותי לבד באזור אותו אני לא מכיר. תודה רבה וכל הכבוד למשטרת ישראל. "

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן