חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היוזמה המרגשת של משה ליאון והקרן לירושלים

בשל הקורונה וסגירת בתי הספר, ראש העיר ירושלים, משה ליאון, והקרן לירושלים, יפזרו מאות חבילות משחקים לילדים בסיכון


יוזמה מבורכת: משפחות ירושלמיות הזקוקות לסיוע, וכאלה עם בן משפחה עם צרכים מיוחדים, יקבלו חבילות של משחקים ופעילויות חינוכיות כדי להקל על התקופה בה בתי הספר סגורים בשל הקורונה.

עם כניסת ישראל לשבוע השלישי של ההגבלות וסגירת בתי ספר בארץ, ראש העיר ירושלים, משה ליאון, יחד עם נשיא הקרן לירושלים, שי דורון, יצאו ביוזמה לחלוקת חבילות של משחקי חינוך ופעילויות למשפחות. עד כה נמסרו 330 חבילות מיוחדות למשפחות ירושלמיות.

דוברות עיריית ירושלים

 

ראש העיר משה ליאון הסביר: 'זוהי עת מיוחדת. הצעדים שננקטו מחוייבי המציאות אולם קשים במיוחד למשפחות נזקקות וכאלה עם בן משפחה עם מוגבלות. עבור רבים מהילדים שלנו, שינוי שגרת יומם משפיע לרעה על אורחות חייהם ובני משפחותיהם. נעשה הכל למענכם ונמשיך לסייע לכם"

ראש העיר הודה לקרן ירושלים על תמיכתם ביוזמה ואמר, "לעולם לא שוכחים את ירושלים, ואנחנו אף פעם לא שוכחים את משפחות ירושלים הזקוקות לנו, במיוחד בתקופה זו."

נשיא הקרן לירושלים, שי דורון, הסביר, "הקרן ממשיכה במאמציה הנמרצים לגייס תורמים מישראל ומחוצה לה כדי לענות לבקשות הרבות והצרכים הדחופים בכל המגזרים ובכל אזורי העיר. מוטלת עלינו היום לא רק תכנון לעתיד, אלא מילוי המחסור הבסיסי והמיידי ביותר. "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן