חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתניהו בגיבוי חשוב לציבור החרדי

נתניהו התייחס להסתה הגוברת נגד הציבור החרדי בתקשורת וברחוב ואמר: "הציבור הפנים את הסכנה". ארגון בצלמו פנה לראש היחידה למאבק בגזענות 


בימים בהם הציבור החרדי מותקף בתקשורת הישראלית וגם על ידי מגזרים שונים בציבור, החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו להעניק גיבוי לחרדים ואמר היום: "‏אני מגנה בתוקף את ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי, שהפנים את הסכנה ואת הוראות משרד הבריאות.‏

מגפת הקורונה לא מבדילה בין חרדים לחילונים, בין ערבים ליהודים. גם אנחנו לא. המלחמה הזאת היא של כולנו. יחד ננצח אותה. אני מחזק אתכם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו
צילום: חיים צח, לע"מ

 

ארגון בצלמו החליט לפעול גם הוא בנושא ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי.

ברקע דבריה של רינה מצליח, ברקע דבריו של הני זובדייה, ברקע הפרדת יולדות חרדיות בבתי חולים, ברקע יריקת צלם עיתונות, ברקע השוואת חרדים לנאצים בתקשורת, וברקע נאצות רבות במרשתת נגד המגזר החרדי, פנה ארגון בצלמו היום (א') לראש היחידה למאבק בגזענות עו"ד אווקה וזנה.

בפניית הארגון לראש היחידה למאבק בגזענות צויינו מספר מקרים ומספר עובדות, המספרות את סיפורו של האזרח החרדי בימים האלו. ב'בצלמו' דרשו מראש היחידה לפעול בצורה פומבית ולהעניש פיזית בכלים משפטיים לכל מי שעובר על החוק. עוד דרשו בארגון: על ראש היחידה ליזום קריאה פומבית ולגנות את הדברים.

שי גליק, מנכ"ל בצלמו

 

"מילים יכולות להרוג, " אומרים בצלמו. עוד נמסר: "הגל העכור שפוקד אותנו הינו מהמסוכנים ביותר, עת עם ישראל צריך לחבק איש את רעהו בהתאם להנחיות, עומדים המסיתים לכלותנו. לא ירחק היום בו חרדי יפגע פיזית בגלל הסתה כזאת או אחרת. על ראש היחידה למאבק בגזענות לפעול באופן מיידי בטרם נשטף בשיטפון הגל".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן