חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כבישי ישראל ריקים: צפו בתיעוד המיוחד

משטרת ישראל השתלטה על כבישי המדינה וחסמה את הכניסות ליישובים והמעבר ביניהם, על פי התקנות החדשות. צפו בתמונות המרהיבות


אמש לאחר אישור הממשלה, עודכנו ונכנסו לתוקפן התקנות לשעת חירום להגבלת התנועה ובכדי לצמצם את התפשטות נגיף הקורונה בישראל בתקופת חג הפסח. התקנות כוללות הגבלות נוספות של היציאה למרחב הציבורי, עד לאחר החג וכן הגבלות נוספות החל מהיום בצהריים ועד למחר בבוקר.

בהתאם, משטרת ישראל הרחיבה משמעותית את פעילות האכיפה ברחבי הארץ בדגש על מחסומים, בידוקים וסיורים בתוך הערים ובמרחב הבינעירוני. בשעות הקרובות תוגבר משמעותית פעילות האכיפה המשטרתית בכדי למנוע יציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי ומעבר בין ישובים בניגוד לתקנות.

דוברות המשטרה

 

היום המשטרה תגביר עוד את הפעילות היזומה לפיקוח ואכיפה, הן במרחב הבינעירוני והן בתוך הישובים עצמם. שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל יתפרסו בצירים הבינעירוניים ובכניסות לערים ויקימו מחסומים. בנוסף תבצע המשטרה מחסומים מדלגים וסיורים בתוך הישובים, זאת במטרה למנוע התקהלות ויציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי או למקום אחר שנאסר בתקנות.

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור לחגוג את חג הפסח בבית. נסיעה לחיק המשפחה המורחבת מחוץ לבית המגורים- אסורה ומהווה הפרה של התקנות.

דוברות המשטרה

 

במהלך ימי חג הפסח, פעילות המשטרה תימשך בכל רחבי הארץ, מהיבשה מהאוויר ומהים, זאת בכדי לוודא שהתקנות מיושמות בשטח.

המשטרה לא תאפשר ניצול של ימי החג לשיבוש המאבק הלאומי בהתפשטות בנגיף, ולכן כל חריגה מהתקנות תטופל בהתאם. נזכיר כי גם במהלך ימי החג, חל איסור מוחלט לצאת לטיולים, לנופשים או לבילויים כלשהם מחוץ למרחב הביתי".

דוברות המשטרה
דוברות המשטרה

 

דוברות המשטרה
דוברות המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן