חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוני לוי: "כולנו מחכים לחזור"

שחקני בית"ר התאמנו בזום, חוגג שהחלים מהקורונה אמר :" אם מישהו היה אומר לי אי פעם שאני אראה אימון בצורה הזאת הייתי נותן לו כדורים, אבל זאת הסיטואציה"


רגע לפני כניסת החג, ולאחר שסיימו את ענייני החמץ בבית, שחקני בית"ר ירושלים ערכו הבוקר אימון כושר מסיבי שכלל גם שימוש באופני הכושר אותם קיבלו מחדר הכושר ego ירושלים.

השחקנים התכנסו בשעה 10:45 וכשהם עובדים תחת עיניהם הבוחנות של הצוות המקצועי, ואת האימון מעבירים טלמו דה אנדרס ועמי מלכה. בעזרת עזרים שיש בבית השחקנים, אופניים, כיסאות, ואפילו נייר טואלט, הצליחו השחקנים לעמוד בדרישות, ואין ספק שיצטרכו את המנוחה הזאת בחג.

לקראת סיום האימון, בשעה 12:00 בצהריים, הצטרפו בעלי הקבוצה, משה חוגג, יו"ר הקבוצה, אלי אוחנהוהמנכ"ל מוני ברוש לאימון, ובירכו את השחקנים בבריאות, אושר, ובתקווה שבזמן הקרוב ניפגש במגרשים.

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "יופי של אימון, רואים שאתם נותנים את הכל. כולנו מחכים לחזור, ונקווה שבקרוב. חג שמח לכולם".

שחקני בית"ר מתאמנים בזום. באדיבות דוברות בית"ר ירושלים

חוגג אמר בסיום האימון: "אם מישהו היה אומר לי אי פעם שאני אראה אימון בצורה הזאת הייתי נותן לו כדורים, אבל זאת הסיטואציה. אני מאוד גאה בדרך שבה ניהלנו את הדיאלוג בנוגע להתאמות השכר בייחוד לנוכח מה שאנחנו רואים שקורה בחלק מהמועדונים האחרים. הרגשתי שיש עם מי לדבר ואתם לא מנותקים מהמציאות וזאת בהחלט תעודת כבוד עבור המועדון. זה חשוב לאוהדים וזה חשוב מאוד למערכת. אז תודה רבה על זה.

דבר שני, שיהיה סגר שמח לכולם, שמרו על עצמכם, על המשפחות ובעזרת השם, אני מקווה שבעוד שבועיים שלושה ניפגש בבית וגן. אומרים בשנה הבאה בירושלים הבנויה, אנחנו נהיה שם קצת אחרי החג בעזרת השם. חג שמח".

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן