חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנהגת ההורים: לקיים לימודים בקיץ

הנהגת ההורים הארצית פנתה לראש הממשלה ושרי החינוך והאוצר בדרישה לקיים לימודים ביולי ובתחילת אוגוסט ולבחון מחדש את הלמידה מרחוק


בעקבות התלונות הרבות של ההורים והמורים על הלמידה מרחוק והשיעורים בתוכנת ה zoom, פנתה הבוקר הנהגת ההורים הארצית לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר האוצר משה כחלון ולשר החינוך רפי פרץ, בבקשה לבחון מחדש את הנושא ולהפוך אותה לאפקטיבית יותר עבור התלמידים.

לאחרונה גברו התלונות על תוכנת ה zoom והלוז הנוקשה שהוטל על חלק מהילדים. המורים גם כן לא בעד הלמידה בתוכנה שכן רמת הקשב והריכוז של הילדים נמוכה ותוכנה נוטה להתנתק ולהיתקע פעם אחר פעם, מה שהופך את הלימודים לקשים יותר.

גם ילדי הגנים נפגשים בזום

 

בנוסף דורשת הנהגת ההורים הארצית במכתבה לקיים את הלימודים בחודש יולי ואת בית הספר של החגים בשבועיים הראשונים של אוגוסט – הכל, בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

על המכתב האמור חתומים 73 יושבי ראש הנהגות יישוביות מכל רחבי הארץ ותוכנו מדבר בעד עצמו.

מהנהגת ההורים נמסר : "אין לנו ספק כי יישום האמור במכתבנו המצורף, יחזק את הקשר בין התלמידים וההורים לצוותי החינוך, להם אנו מצדיעים בימים אלו. שמירת המסגרת, הקשר הבינאישי עם צוותי החינוך יטיבו עם הילדים, יסייעו להורים ויאפשרו למשק הישראלי בכללותו לחזור לשיגרת בימי הקורונה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן