חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התיירות חוזרת לעיר

סימני יציאה מהמשבר: לראשונה בירושלים, ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מקים ועדת תיירות


עיריית ירושלים מתכוננת ליום שאחרי הקורונה, ומקימה ועדת תיירות. בראשות הועדה תעמוד המשנה לראש העיר, פלר חסן נחום.

בעקבות משבר הקורונה העולמי, הענף שנפגע באופן המשמעותי ביותר הוא ענף התיירות והתעופה שמשלימים אחד את השני.

את העיר ירושלים פוקדים בשנה כ- 4 מיליון תיירים המהווים 80% מהתיירות בעיר בעוד תיירות הפנים מהווה רק כ 20% מכלל התיירים הפוקדים את העיר.

צילום: PIXABAY

 

בעיריית ירושלים כבר מתכוננים ליום שאחרי ונערכים לשיקום חירום של ענף התיירות בעיר.

על כן, ראש העיר ירושלים, משה ליאון, החליט על הקמת ועדת תיירות שבראשה תעמוד המשנה לראש העיר, פלר חסן נחום מחזיקת תיק התיירות.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר היום: "ענף התיירות הוא מקור הכנסה משמעותי לעיר ולתושביה ובכוונתנו לשקם את הפגיעה הקשה אותה ספג בעקבות משבר הקורונה העולמי והפסקת הטיסות. בשבועות הקרובים נעבוד יחד עם נציגי בתי המלון על תכנית יציאה אולטימטיבית של הענף מהמשבר. אני מברך את פלר ובטוח שהיא תעשה עבודתה נאמנה ובאופן מקצועי ואחראי. עיריית ירושלים תשקיע ככל שביכולתה למען שיקום הענף".

סגרה"פלר חסן נחום ורה"ע משה ליאון

 

המשנה לראש העיר, פלר חסן נחום הוסיפה:" אני מודה לראש העיר משה ליאון על האמון בהובלת ענף התיירות בתקופה המאתגרת. ירושלים היא עיר מיוחדת שחשובה לכל הדתות המונותאיסטיות והתיירות מהווה עוגן מרכזי בכלכלה הירושלמית. בכוונתי לעבוד בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים בתחום, לרבות הרשות.לפיתוח ירושלים, התאחדות בתי המלון, מורי הדרך והגורמים המקצועיים על מנת לגבש תוכנית כוללת לשנים הקרובות".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן