חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חרדים? אתם לא רצויים בצימרים במירון בל"ג בעומר יו"ר ועד מירון: "לא מתייחסים לתקנות ובל"ג בעומר יתייחסו עוד פחות"

יו"ר ועד מירון, דוד קליין, שיגר היום מכתב נוקב למנכ"ל משרד הבריאות יצא קליין נגד הציבור החרדי.

נציין שמידי שנה, מרבית האנשים השוכרים צימרים ביישוב מירון מהתושבים מגיעים מהמגזר החרדי, וכעת גורם מוכר במגזר החרדי אומר, שתושבי מירון החטיפו סטירה לחי מצלצלת למגזר החרדי.

עוד אמר הגורם: מבחינתנו נבדוק איך להתייחס לזה, יש מספיק מושבים מסביב והם לא יוכלו לנצח לסנן חרדים מלהיכנס ליישוב.

לא רוצים חרדים? נלך ליישובים האחרים, שם יישמחו מאוד לקבל אותנו. אנחנו כבר לא הולכים כעדר אחרי רועה הצאן שיכתיב לנו מה לעשות עם הכסף שלנו ולמירון כמובן נכנס. הכסף יילך לאחרים ואז נראה איך הם ירגישו.

במכתבו ציין קליין: " האוכלוסייה שמגיעה היא מהאזורים הנגועים ביותר בארץ. אוכלוסייה חרדית בלבד שלא מתייחסים לתקנות, ולב"ג בעומר יתייחסו עוד פחות. "

עדכון: יו"ר ועד מירון התנצל על הדברים ואמר:

"" אני לא התכוונתי להכליל את כל החרדים אלא אנחנו יודעים שבין החרדים יש כאלו שלא נשמעים להנחיות, החילונים והערבים לא מגיעים למירון בלג בעומר ולכן לא דיברתי עליהם.

אבל דבר אחד ברור לי שאם מישהו נפגע מהניסוח המוטעה לא התכוונו לפגוע בחרדים חס וחלילה. אנחנו מתפרנסים מהם, נטו מהחרדים בצימרים ואין לנו שום בעיה איתם.

מפחיד אותנו ההמונים שאמורים להגיע למירון למרות כל ההגבלות שיש ואנחנו רואים ביומיום שאנשים מסתובבים בשטחי המטעים ומסתובבים על מנת להכנס ליישוב ולעקוף את המשטרה.

רוב האוכלוסיה במירון היא אוכלוסיה מבוגרת בסיכון גבוה ואנחנו פשוט מפחדים. לדעתי כל ההנחיות והתכניות למנוע לא יצליחו למנוע מהאנשים להגיע. "

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן