חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוסדות החינוך בעיר יפתחו ביום ראשון

העירייה נערכה מראש לחזרה ללימודים ומוסדות החינוך יפתחו כמתוכנן ע"פ הוראות הממשלה:"מודעים לשאלות הרבות, נלווה את החזרה ללימודים"


עיריית ירושלים תפתח את מוסדות החינוך ביום ראשון. בהתאם להחלטת הממשלה, ביום ראשון ישובו ללימודים תלמידי כיתות א' – ג', תלמידי כיתות י"א – י"ב ותלמידי בתי ספר לנוער בסיכון.

בתי הספר העירוניים יפתחו לאחר שבשבועות האחרונים בוצעה והושלמה תכנית ההכנה לקראת החזרה ללימודים.

מינהל חינוך של עיריית ירושלים נמצא בקשר רציף עם מנהלות ומנהלי מוסדות החינוך ועם משרד החינוך, ונערך מבעוד מועד לפתיחת הלימודים בכל ההיבטים הנדרשים.

בעיר ירושלים יחזרו ללמוד כ- 60,000 תלמידי כיתות א-ג ו-יא'-יב' ועוד 12,500 תלמידי החינוך המיוחד המתפרסים על פני 500 בתי ספר ברחבי העיר.

ע"פ הנחיות משרד הבריאות כל בתי הספר עברו אתמול (ה') חיטוי מלא הכולל גם ידיות, מעקות וחצרות, וצוותי ההוראה והחינוך צויידו במדי חום, אלכו ג'ל ומסכות.

בנוסף, החל מיום ראשון ב07:30 בבוקר ולאורך כל שעות הלימודים, עובדי הניקיון יעברו שוב על המשטחים הרלוונטיים ויחטאו. בסוף כל יום יתבצע נקיון וחיטוי יסודי.

בכל בוקר יבדקו חום לתלמידי והתלמידים ידרשו להציג הצהרת בריאות חתומה על ידי ההורים.

מהעירייה נמסר: "בהתאם למתווה משרד החינוך נערכו התאמות לטובת פיצול הכיתות לקבוצות, הן מבחינה פיזית והן מבחינת חלוקת כוח האדם. התלמידים יצאו להפסקות נפרדות בכדי לשמור על הוראות משרד הבריאות והחצרות ינעלו מעבר לשעות הלימודים על מנת למנוע כניסת תושבים מחוץ לשעות הלימודים ולשמור על השטח נקי.

אנו מברכים על החזרה ללימודים. בתי הספר ערוכים ומוכנים לקליטת התלמידים, מנהלות ומנהלי בתי הספר הכינו את צוותי החינוך וכל הנוגעים בדבר עושים את כל המאמצים בכדי לאפשר לתלמידים סביבת למידה מוגנת תוך שמירה על שגרת הלימודים".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "עיריית ירושלים התכוננה מראש לרגע שבו יאפשרו לפתוח את הלימודים והיום אני שמח שאנו מוכנים לקלוט את כל התלמידים שמורשים לחזור לספסל הלימודים. אנו מודעים לבלבול והשאלות הרבות שיש להורים וצוותי ההוראה ונלווה את החזרה לשגרה עקב בצד אגודל בתקופה הקרובה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן