חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמש בספרא: צוותי ההצלה בטקס הוקרה לליאון

מתנדבי זק"א ומד"א הצדיעו לראש העיר ירושלים: "ניהל את משבר הקורונה בצורה מקצועית ובעשייה מופלאה למען הכלל" 


אתמול בערב התקיים מפגש מרגש של הצדעה והוקרה בכיכר ספרא בירושלים ע״י מתנדבי מד״א וזק״א למשה ליאון ראש העיר ירושלים.

הצוותים של שני הארגונים הגדולים החליטו על טקס מרגש בו הודו לליאון על ניהול מקצועי של העיר ירושלים בימי המערכה הקשה נגד נגיף הקורונה.

ראש העיר משה ליאון אמר : ״אני הגעתי לכאן כדי להצדיע לכם מתנדבים יקרים, אתם שבתקופה קשה זו עומדים בחזית בכל הארץ ובפרט בירושלים, מעל 3,500 חולים היו בעיר מתחילת המגפה, ואתם הייתם שם בשבילם גם בהצלת חיים, גם בסיוע ושינוע תרופות ומזון, בדאגה אמיתית לתושבים הנפלאים של העיר.

דוברות זק"א

 

תמיד ידעתי את חשיבות הפעילות שלכם אבל עכשיו בימי הקורונה נחשפתי יותר ויותר לפעילות המסורה והמקצועית שלכם. כל בקשה ופניה שלי אליכם טופלה באופן מידי על הצד הטוב ביותר. ישר כוח בשם כל תושבי העיר״.

יהודה משי זהב, יו״ר זק״א: "לכבוד גדול הוא לי להצדיע ולהוקיר למי שהתגלה כ'אבא' של העיר ותושביה. ליאון היה קשוב וטיפל בכל בעיה קטנה כגדולה מסביב לשעון.

דוברות זק"א

 

לכל אורך המערכה ידענו שיש מי שדואג לנו, כב' ראש העיר ירושלים שעשה מעל ומעבר כדי שנוכל להמשיך בעשייה המבורכת וביתר שאת למען תושבי העיר".

אבי חובב, סגן מנהל מרחב מד״א ירושלים: ״אלו ימים לא רגילים, ארגון מד"א ומתנדביו בירושלים נמצאים בפעילות שיא בכל המישורים למען תושבי העיר. בכל רגע נתון ידענו שיש לנו כתובת מי שדואג ועומד לימיננו בכל מה שצריך. אני אישית דיברתי בימים אלה עם ראש העיר יותר מאשר עם בני משפחתי. אני בקשר צמוד עם ראש העיר המתעניין ללא לאות במצב החולים והמחלימים, ועושה כל מה שאפשר למען תושבי העיר, ועל כך אנחנו מצדיעים מוקירים לך הערב".

דוברות זק"א

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן